Robimy, co w naszej mocy, aby zagwarantować, że zamówione produkty dotrą do Ciebie w komplecie i zgodnie z Twoimi specyfikacjami. Jednak w przypadku otrzymania niekompletnego zamówienia, produktów innych od zamówionych lub jeśli zamówione przedmioty nie satysfakcjonują Cię z innej przyczyny, możesz zwrócić zamówienie lub dowolne produkty, otrzymując pełną refundację ich ceny.
Niektóre produkty kupione w serwisie Fruugo nie podlegają zwrotom. Dotyczy to następujących kategorii:
- produkty spersonalizowane lub wykonane zgodnie z Twoim życzeniem;
- bielizna, stroje kąpielowe i kolczyki w otwartych opakowaniach (ze względów higienicznych);
- artykuły higieny osobistej, na przykład szampony, kosmetyki do makijażu lub zapachy, po otwarciu opakowania;
- nośniki z nagraniami audio lub wideo bądź oprogramowaniem komputerowym, po otwarciu opakowania;
- gazety i czasopisma;
- produkty zawierające substancje palne.
Pamiętaj, że zwracane produkty muszą być w oryginalnym stanie i w komplecie ze wszystkimi akcesoriami. Pamiętaj, że sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwracanych produktów i odesłania ich do Ciebie, jeśli produkty nie są zgodne z polityką dotyczącą zwrotów.
Informowanie o zwrocie
Daj nam znać, że chcesz zwrócić zamówienie lub niektóre produkty w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pamiętaj o zamieszczeniu następujących informacji:
- Twojego imienia i nazwiska;
- numeru zamówienia;
- listy produktów, które chcesz zwrócić;
- przyczyny zwrotu (opcjonalnie): brak satysfakcji z przedmiotu, przedmiot niezgodny z opisem, przedmiot uszkodzony, niewłaściwy przedmiot itp.
Nasz dział obsługi klienta wyśle Ci szczegółowe instrukcje dotyczące odesłania paczki (paczek) do sklepu (sklepów). Nie odsyłaj paczki przed otrzymaniem tych instrukcji.
Jeśli zwracasz ciężki (ważący ponad 20 kg) lub duży produkt wymagający specjalnej wysyłki, pamiętaj o zaznaczeniu tego w mailu wysyłanym do działu obsługi klienta serwisu Fruugo, abyśmy mogli zorganizować odpowiedni transport. Pamiętaj również, że w przypadku zwrotu ciężkiego lub dużego produktu ponosisz odpowiedzialność za pokrycie kosztów jego transportu zwrotnego.
Ponadto jeśli zwracasz bardzo cenny przedmiot lub taki, którego wartość wynosi 1500 euro/funtów szterlingów (15 000 koron szwedzkich) lub więcej, nasz dział obsługi klienta doradzi Ci właściwą metodę wysyłki. Zazwyczaj wymaga się nadawania takich przedmiotów jako przesyłek rejestrowanych oraz ubezpieczonych, ponieważ ani serwis Fruugo, ani sklep nie ponoszą odpowiedzialności za przesyłki zgubione lub uszkodzone podczas transportu.
Odsyłanie produktów do sklepów.
Jeśli zwracasz produkty do kilku sklepów, należy je rozdzielić odpowiednio do opakowań, aby przygotować je do wysyłki Produkty należy odesłać do sklepów, z których zostały otrzymane. Jeśli na przykład Twoje zamówienie zawiera łącznie 6 produktów, w tym 2 produkty ze sklepu X i 4 produkty ze sklepu Y, chcąc zwrócić zamówienie w całości, musisz wysłać dwie paczki. Jedna paczka powinna zawierać 2 produkty ze sklepu X i należy ją odesłać na adres zwrotny sklepu X; druga paczka powinna zawierać 4 przedmioty ze sklepu Y i należy ją odesłać na adres zwrotny sklepu Y.
Wysyłając przesyłkę zwrotną, koniecznie poproś o potwierdzenie nadania i zachowaj je na wszelki wypadek. Serwis Fruugo może rozpocząć przetwarzanie refundacji dopiero przyjęciu zwracanych produktów przez sklep. Im szybciej odeślesz zamówione produkty, tym szybciej otrzymasz refundację. Powiadomimy Cię mailem, gdy produkty dotrą do sklepu i ich zwrot zostanie przyjęty.
Jeśli produkt lub produkty, które chcesz zwrócić, nie zostały Ci dostarczone w postaci uszkodzonej lub wadliwej, musisz niestety ponieść koszty przesyłki zwrotnej. Pamiętaj również, że w przypadku zwrotu ciężkiego (ważącego ponad 20 kg) lub dużego produktu ponosisz odpowiedzialność za pokrycie kosztów jego transportu zwrotnego. Nie jest jednak tak źle — w przypadku zwrotu wszystkich produktów z zamówienia pochodzących z jednego sklepu zwrócimy Ci koszty ich dostawy do Ciebie. Szczegółowe informacje możesz znaleźć w temacie Refundacja i czas jej przetworzenia.
Uszkodzona przesyłka
Jeśli otrzymasz produkt uszkodzony, zepsuty lub wadliwy, jak najszybciej powiadom dział obsługi klienta serwisu Fruugo. Pamiętaj o zamieszczeniu w mailu następujących informacji:
- Twojego imienia i nazwiska;
- numeru zamówienia;
- nazwy uszkodzonego produktu (lub produktów);
- oświadczenia, że produkt jest uszkodzony.
Otrzymasz od nas instrukcje dotyczące odesłania uszkodzonego produktu do sklepu. Po odebraniu uszkodzonego produktu sklep wyśle Ci nowy lub naprawiony produkt. Jeśli wymiana jest niemożliwa lub zechcesz całkowicie odstąpić od transakcji, daj nam znać, a otrzymasz pełny zwrot kosztów danego produktu.
Serwis Fruugo może rozpocząć przetwarzanie refundacji dopiero przyjęciu zwracanych produktów przez sklep. Im szybciej dokonasz zwrotu, tym szybciej otrzymasz refundację lub zamienny produkt.
Jeśli otrzymasz przesyłkę z uszkodzonym opakowaniem zewnętrznym i podejrzewasz, że jej zawartość również jest uszkodzona, możesz nie przyjąć dostawy i powiadomić o tym dział obsługi klienta serwisu Fruugo. Wymienione produkty zostaną wysłane do Ciebie jak najszybciej, jednak dopiero po odebraniu przez sklep nieprzyjętej paczki.