Cavendish French

Cavendish French Sterling Silver and Gold Vermeil Hearts Necklace

89,00 € Dostępne w magazynie
Material:
Silver and 18 carat gold
Size:
Length 460mm (18")
Ilość:
  • image description Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Wysyłka z: Wielka Brytania
  • Koszt dostawy do Polska 13,31 €

A really pretty and dainty heart cluster necklace beautifully designed in sterling silver and brushed gold vermeil. Lovely for hot days and with Summer dresses.A perfect gift for younger girls or those of you who like more delicate jewellery.

Produkty są wysyłane przez poszczególne sklepy z całej Europy. Czas dostawy i ceny wysyłki mogą się różnić w zależności od lokalizacji sklepu i wybranej metody dostawy.

Możesz wybrać jedną z następujących metod dostawy:

Po przekazaniu zamówienia do wysyłki natychmiast wyślemy Ci maila z potwierdzeniem wysyłki. Możesz również sprawdzić stan zamówienia na stronie Mój profil  Moje zamówienia.

W przypadku wysyłki zamówienia do trudno dostępnych miejsc dostawa może potrwać nieco dłużej.

Robimy, co w naszej mocy, aby zagwarantować, że zamówione produkty dotrą do Ciebie w komplecie i zgodnie z Twoimi specyfikacjami. Jednak w przypadku otrzymania niekompletnego zamówienia, produktów innych od zamówionych lub jeśli zamówione przedmioty nie satysfakcjonują Cię z innej przyczyny, możesz zwrócić zamówienie lub dowolne produkty, otrzymując pełną refundację ich ceny.

Niektóre produkty kupione w serwisie Fruugo nie podlegają zwrotom. Dotyczy to następujących kategorii:

Pamiętaj, że zwracane produkty muszą być w oryginalnym stanie i w komplecie ze wszystkimi akcesoriami. Pamiętaj, że sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwracanych produktów i odesłania ich do Ciebie, jeśli produkty nie są zgodne z polityką dotyczącą zwrotów.

Informowanie o zwrocie

Daj nam znać, że chcesz zwrócić zamówienie lub niektóre produkty w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pamiętaj o zamieszczeniu następujących informacji:

Nasz dział obsługi klienta wyśle Ci szczegółowe instrukcje dotyczące odesłania paczki (paczek) do sklepu (sklepów). Nie odsyłaj paczki przed otrzymaniem tych instrukcji.

Jeśli zwracasz ciężki (ważący ponad 20 kg) lub duży produkt wymagający specjalnej wysyłki, pamiętaj o zaznaczeniu tego w mailu wysyłanym do działu obsługi klienta serwisu Fruugo, abyśmy mogli zorganizować odpowiedni transport. Pamiętaj również, że w przypadku zwrotu ciężkiego lub dużego produktu ponosisz odpowiedzialność za pokrycie kosztów jego transportu zwrotnego.

Ponadto jeśli zwracasz bardzo cenny przedmiot lub taki, którego wartość wynosi 1500 euro/funtów szterlingów (15 000 koron szwedzkich) lub więcej, nasz dział obsługi klienta doradzi Ci właściwą metodę wysyłki. Zazwyczaj wymaga się nadawania takich przedmiotów jako przesyłek rejestrowanych oraz ubezpieczonych, ponieważ ani serwis Fruugo, ani sklep nie ponoszą odpowiedzialności za przesyłki zgubione lub uszkodzone podczas transportu.

Odsyłanie produktów do sklepów.

Jeśli zwracasz produkty do kilku sklepów, należy je rozdzielić odpowiednio do opakowań, aby przygotować je do wysyłki Produkty należy odesłać do sklepów, z których zostały otrzymane. Jeśli na przykład Twoje zamówienie zawiera łącznie 6 produktów, w tym 2 produkty ze sklepu X i 4 produkty ze sklepu Y, chcąc zwrócić zamówienie w całości, musisz wysłać dwie paczki. Jedna paczka powinna zawierać 2 produkty ze sklepu X i należy ją odesłać na adres zwrotny sklepu X; druga paczka powinna zawierać 4 przedmioty ze sklepu Y i należy ją odesłać na adres zwrotny sklepu Y.

Wysyłając przesyłkę zwrotną, koniecznie poproś o potwierdzenie nadania i zachowaj je na wszelki wypadek. Serwis Fruugo może rozpocząć przetwarzanie refundacji dopiero przyjęciu zwracanych produktów przez sklep. Im szybciej odeślesz zamówione produkty, tym szybciej otrzymasz refundację. Powiadomimy Cię mailem, gdy produkty dotrą do sklepu i ich zwrot zostanie przyjęty.

Jeśli produkt lub produkty, które chcesz zwrócić, nie zostały Ci dostarczone w postaci uszkodzonej lub wadliwej, musisz niestety ponieść koszty przesyłki zwrotnej. Pamiętaj również, że w przypadku zwrotu ciężkiego (ważącego ponad 20 kg) lub dużego produktu ponosisz odpowiedzialność za pokrycie kosztów jego transportu zwrotnego. Nie jest jednak tak źle — w przypadku zwrotu wszystkich produktów z zamówienia pochodzących z jednego sklepu zwrócimy Ci koszty ich dostawy do Ciebie. Szczegółowe informacje możesz znaleźć w temacie Refundacja i czas jej przetworzenia.

Uszkodzona przesyłka

Jeśli otrzymasz produkt uszkodzony, zepsuty lub wadliwy, jak najszybciej powiadom dział obsługi klienta serwisu Fruugo. Pamiętaj o zamieszczeniu w mailu następujących informacji:

Otrzymasz od nas instrukcje dotyczące odesłania uszkodzonego produktu do sklepu. Po odebraniu uszkodzonego produktu sklep wyśle Ci nowy lub naprawiony produkt. Jeśli wymiana jest niemożliwa lub zechcesz całkowicie odstąpić od transakcji, daj nam znać, a otrzymasz pełny zwrot kosztów danego produktu.

Serwis Fruugo może rozpocząć przetwarzanie refundacji dopiero przyjęciu zwracanych produktów przez sklep. Im szybciej dokonasz zwrotu, tym szybciej otrzymasz refundację lub zamienny produkt.

Jeśli otrzymasz przesyłkę z uszkodzonym opakowaniem zewnętrznym i podejrzewasz, że jej zawartość również jest uszkodzona, możesz nie przyjąć dostawy i powiadomić o tym dział obsługi klienta serwisu Fruugo. Wymienione produkty zostaną wysłane do Ciebie jak najszybciej, jednak dopiero po odebraniu przez sklep nieprzyjętej paczki.

Więcej produktów Cavendish French

  • Cavendish French Sterling Silver Bauble Cluster Drop Earrings
  • Cavendish French Sterling Silver and Black Agate Oval and Bow Pendant
  • Cavendish French Gold Vermeil Flowers Bracelet
  • Cavendish French Heart of Darkness Drop Earrings
  • Cavendish French Black CZ Heart Pendant
  • Cavendish French Teeny Tiny Silver Ball Earrings
  • Cavendish French Red Jasper Pendulum Pendant
  • Cavendish French Sterling Silver Brushed Disc Stud Earrings with Central Freshwater Pearl