ANULOWANIE
Musisz poinformować nas o swojej decyzji o anulowaniu zamówienia zgodnie z naszymi często zadawanymi pytaniami dotyczącymi anulowania i modyfikacji. Zalecamy przesłanie wniosku za pośrednictwem naszego interaktywnego Centrum pomocy, ponieważ jest to najszybszy sposób złożenia wniosku o anulowanie, ale w przypadku klientów z UE możesz zamiast tego wypełnić, wydrukować i wysłać ten wzór formularza odstąpienia od umowy:
Wypełnij poniższe sekcje poniżej linii, wydrukuj i prześlij formularz na adres:
Zespół obsługi klienta, Fruugo.com Limited, Fountain Street House, Fountain Street, Ulverston, Cumbria, LA12 7EQ, United Kingdom.
Do: Zespół Obsługi Klienta, Fruugo.com Limited, Fountain Street House, Fountain Street, Ulverston, Cumbria, LA12 7EQ, United Kingdom.
Oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów:
Numer zamówienia:
Data zamówienia:
Twoje imię:
Twój adres:
Adres e-mail Twojego konta Fruugo:
Twój podpis:
Data:
Będziesz także musiał zwrócić produkt (y) sprzedawcy, od którego kupiłeś towar, aby umożliwić nam przetworzenie zwrotu. Będzie to inny adres niż powyższy adres, możesz to zrobić za pośrednictwem naszego interaktywnego Centrum pomocy.
NIE wysyłaj swoich produktów bezpośrednio do Fruugo - opóźni to anulowanie i zwrot pieniędzy.