Ostatnia aktualizacja: październik 2023 r
1.AKCEPTACJA WARUNKÓW
Witamy w serwisie zakupów elektronicznych Fruugo („Serwis”), udostępnianym przez spółkę Fruugo.com Ltd i wszelkie spółki zależne należące w całości do spółki Fruugo.com Ltd oraz wszelkie spółki stowarzyszone należące do grupy, w tym spółkę Fruugo (Ireland) Ltd („my”, „nas” lub „Fruugo”).
Serwis jest obsługiwany przez firmę Fruugo.com Ltd. Firma Fruugo jest zarejestrowana w Anglii i Walii pod numerem 06553460, a jej siedziba mieści się pod adresem Fountain Street House, 13 Fountain Street, Ulverston, Cumbria, LA12 7EQ. Numer VAT firmy Fruugo to GB 413 9004 29.
Niniejsze Warunki użytkowania („WU”) regulują korzystanie przez użytkownika z treści, oprogramowania i usług oferowanych za pośrednictwem Serwisu. Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu należy uważnie przeczytać niniejsze WU. Korzystając z Serwisu, użytkownik akceptuje i zgadza się przestrzegać niniejszych WU. Jeśli użytkownik nie zgadza się z niniejszymi WU lub jakimikolwiek wprowadzonymi do nich zmianami, powinien zaprzestać korzystania z Serwisu.
Serwis Fruugo zastrzega sobie prawo, według własnego uznania, do zmiany, modyfikacji, dodawania lub usuwania sekcji niniejszych warunków użytkowania w dowolnym momencie. Obowiązkiem użytkownika jest okresowe sprawdzanie niniejszych WU pod kątem zmian. Dalsze korzystanie z Serwisu po opublikowaniu zmian będzie oznaczać, że użytkownik akceptuje i zgadza się na te zmiany. Dopóki użytkownik przestrzega niniejszych WU, Fruugo przyznaje mu osobiste, niewyłączne, niezbywalne i ograniczone prawo do korzystania z serwisu.
O ile użytkownik i serwis Fruugo nie uzgodnią inaczej na piśmie, rejestrując się w serwisie lub korzystając z niego w jakikolwiek inny sposób, w tym między innymi odwiedzając lub przeglądając serwis, użytkownik wyraża zgodę na przestrzeganie niniejszych warunków korzystania z serwisu oraz wszystkich dodatkowych warunków („Dodatkowe warunki”) oraz zasad i wytycznych („Zasady”) wymienionych w niniejszym dokumencie lub opublikowanych lub udostępnionych przez serwis Fruugo, w każdym przypadku w zakresie, w jakim takie Dodatkowe warunki i Zasady mają zastosowanie do korzystania z serwisu przez użytkownika.
Dodatkowe warunki i zasady obejmują między innymi następujące postanowienia:
● Informacja o ochronie prywatności Fruugo;
● Polityka plików cookie serwisu Fruugo;
● Zasady dotyczące zabronionych produktów Fruugo;
● Polityka zapobiegania podrabianiu towarów Fruugo;
● Zasady dotyczące znaków towarowych Fruugo;
● Polityka skarg prawnych osób trzecich;
● Polityka Fruugo dotycząca ochrony nieletnich oraz
● Polityka dokładności treści Fruugo.
Wszystkie Dodatkowe warunki i Zasady zostają niniejszym włączone do niniejszej umowy przez odniesienie, a niniejsze WU wraz ze wszystkimi Dodatkowymi warunkami i Zasadami stanowią całość umowy między użytkownikiem a serwisem Fruugo („Umowa”) w odniesieniu do przedmiotu niniejszej umowy i zastępują wszystkie wcześniejsze umowy.
W zakresie, w jakim niniejsze WU są sprzeczne z jakimikolwiek innymi Dodatkowymi warunkami lub Zasadami udostępnianymi przez nas lub za naszym pośrednictwem, odpowiednio Dodatkowe warunki i Zasady będą miały moc rozstrzygającą. Wszelkie dodatkowe warunki zaproponowane przez użytkownika w potwierdzeniu zamówienia lub innej dokumentacji zostaną odrzucone i nie będą obowiązywać, chyba że zostanie to wyraźnie uzgodnione przez nas w oddzielnej pisemnej umowie z użytkownikiem. Korzystanie przez użytkownika z określonej części Serwisu może również podlegać wytycznym i zasadom mającym zastosowanie do takiego Serwisu, które mogą być okresowo publikowane i zmieniane przez Fruugo.
Niniejsza Umowa określa warunki prawnie wiążące użytkownika („użytkownik”) jako użytkownika Serwisu.
O ile wyraźnie nie stwierdzono inaczej, wszelkie nowe funkcje, ulepszenia lub udostępnienie nowych właściwości Serwisu będą podlegać postanowieniom niniejszych WU.
2.PRAWA WŁASNOŚCI I INFORMACJE O ZNAKACH TOWAROWYCH
Fruugo jest operatorem serwisu, a jego zawartość stanowi własność Fruugo (lub naszych firm stowarzyszonych) lub jest wykorzystywana na podstawie licencji udzielonej przez naszych dostawców. Fruugo jest właścicielem kompilacji informacji zawartych w tym serwisie.
Prawa Fruugo oraz naszych podmiotów stowarzyszonych i dostawców są chronione przez brytyjskie, europejskie i międzynarodowe przepisy dotyczące własności intelektualnej, w tym przepisy dotyczące ochrony praw autorskich, znaków towarowych i praw do baz danych. Niewłaściwe korzystanie z tego Serwisu może pociągać za sobą odpowiedzialność cywilną lub sankcje karne. Fruugo udziela użytkownikowi ograniczonej, niewyłącznej i odwołalnej licencji na dostęp do Serwisu w celu przeglądania produktów sprzedawców detalicznych, zamawiania towarów lub uzyskiwania danych kontaktowych sprzedawców detalicznych lub nas (lub naszych podmiotów stowarzyszonych).
Licencja użytkownika na dostęp do serwisu nie obejmuje komercyjnego korzystania z naszej witryny ani korzystania z niej na rzecz podmiotów komercyjnych innych niż Fruugo (lub jego podmioty stowarzyszone).
Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że Serwis zawiera zastrzeżone i poufne informacje, które są chronione przez obowiązujące prawo własności intelektualnej i inne prawa. Logo Fruugo, znaki witryny i serwisu, a także inne logo Fruugo oraz nazwy produktów i usług są znakami towarowymi firmy Fruugo.com Ltd („znaki Fruugo”). Ponadto użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że treści prezentowane mu za pośrednictwem Serwisu są chronione prawami autorskimi, znakami towarowymi, znakami usługowymi, patentami lub innymi prawami własności i przepisami, zgodnie z naszymi Zasadami dotyczącymi znaków towarowych Fruugo.
Z wyjątkiem przypadków wyraźnie dozwolonych przez Fruugo na piśmie, użytkownik zobowiązuje się nie wyświetlać ani nie używać w żaden sposób znaków Fruugo. Więcej informacji na temat znaków towarowych Fruugo można znaleźć w Zasadach dotyczących znaków towarowych Fruugo. Wyraźnie zabrania się pobierania jakiejkolwiek części naszego Serwisu (z wyjątkiem automatycznego buforowania strony), zmieniania lub modyfikowania go lub jakiejkolwiek jego części, powielania lub kopiowania, sprzedaży (w tym odsprzedaży) lub innego wykorzystywania naszego Serwisu lub strony internetowej (lub jakiejkolwiek jej części) w jakimkolwiek celu innym niż określony powyżej, ani nie zezwala się na kadrowanie naszej strony internetowej.
3.NASZA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA
Fruugo to globalny rynek, który umożliwia niezależnym sprzedawcom detalicznym i kupującym łączenie się ze sobą. Umożliwia on sprzedawcom detalicznym zakładanie sklepów, które oferują i
sprzedają produkty („Produkt” lub „Produkty”) użytkownikom końcowym. Firma Fruugo sama nie sprzedaje odnośnych produktów, nie obsługuje, nie weryfikuje ani w żaden inny sposób nie sprawdza odnośnych produktów i nie uczestniczy w procesie ich realizacji. Fruugo nie jest producentem ani dystrybutorem Produktów na swojej platformie. Każda strona wyświetlania produktu wyraźnie wskazuje nazwę, lokalizację i adres sprzedawcy detalicznego oferującego Produkty do sprzedaży w Serwisie.
4.STATUS PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO
Spółki Fruugo.com Ltd i Fruugo (Ireland) Limited mogą działać wyłącznie jako przedstawiciele handlowi sprzedawców detalicznych, a nie w imieniu klientów. Zgodnie z umową zawartą przez Fruugo z detalistami, detaliści upoważnili Fruugo do zawierania umów sprzedaży Produktów klientom w imieniu detalistów.
Fruugo to rynek B2C (business-to-consumer) - Fruugo ułatwia sprzedaż od firm do konsumentów końcowych. Sprzedawcy detaliczni są zarejestrowanymi sprzedawcami w odniesieniu do sprzedawanych Produktów. Fruugo jest zarejestrowanym sprzedawcą w odniesieniu do płatności za zakupione Produkty. W przypadku zakupu Produktu w Serwisie, umowa sprzedaży zawierana jest wyłącznie pomiędzy użytkownikiem a sprzedawcą. Oznacza to, że w przypadku zakupu Produktu w ramach Serwisu, transakcja dokonywana jest ze Sprzedawcą, który umieścił Produkt na liście, a Sprzedawca ten jest odpowiedzialny za realizację zamówienia.
Serwis Fruugo nie weryfikuje żadnych produktów wystawionych na sprzedaż w serwisie. Serwis Fruugo stosuje procedurę powiadamiania i usuwania, z której w stosownych przypadkach mogą korzystać strony trzecie, a serwis Fruugo może usuwać produkty z serwisu według własnego uznania. Serwis Fruugo może pomóc sprzedawcy detalicznemu w wycofaniu produktu z rynku, jeśli zostanie on uznany za nieodpowiedni do sprzedaży przez organ regulacyjny ds. bezpieczeństwa produktów.
Ponieważ serwis Fruugo prowadzi działalność B2C, podatek od zamówienia jest naliczany zgodnie z przepisami podatkowymi B2C mającymi zastosowanie do zamówienia, z uwzględnieniem ceny zakupu, lokalizacji użytkownika i lokalizacji sprzedawcy. Fruugo nie jest w stanie wystawiać ani zmieniać faktur w relacjach między firmami („B2B”).
W związku z powyższym serwis Fruugo nie jest w posiadaniu żadnych przedmiotów wymienionych lub sprzedawanych za pośrednictwem jego witryn i nie uczestniczy w faktycznych transakcjach między kupującymi a sprzedającymi (sprzedawcami detalicznymi). Fruugo nie jest stroną transakcji, a umowa sprzedaży zawierana jest bezpośrednio między kupującym a sprzedającym. Fruugo może ułatwiać rozwiązywanie sporów, ale nie ma kontroli nad istnieniem, jakością, bezpieczeństwem ani legalnością wymienionych produktów, nie gwarantuje dokładności treści ofert sprzedawców, zdolności sprzedawców do sprzedawania produktów, zdolności kupujących do płacenia za produkty ani tego, że kupujący lub sprzedający faktycznie sfinalizują transakcję lub zwrócą produkt.
Ponieważ Serwis jest odpowiedzialną platformą internetową, jego integralność ma ogromne znaczenie dla naszej firmy i wszystkich naszych partnerów. Wszyscy sprzedawcy detaliczni korzystający z Serwisu muszą przestrzegać regulaminu dla sprzedawców detalicznych Fruugo, a my wymagamy zarówno od sprzedawców detalicznych, jak i konsumentów przestrzegania postanowień niniejszych warunków.
Wszystkie Produkty sprzedawane przez sprzedawców detalicznych w Serwisie są sprzedawane w oparciu o zasadę, że są one przeznaczone wyłącznie do użytku osobistego i domowego.
5.INFORMACJA O OCHRONIE PRYWATNOŚCI FRUUGO
Dane rejestracyjne (zgodnie z definicją poniżej) i niektóre inne informacje o użytkowniku podlegają Informacji o ochronie prywatności Fruugo. Więcej informacji można znaleźć w pełnej wersji tego dokumentu.
Użytkownik zgadza się, że możemy uzyskiwać dostęp do informacji o jego koncie i wszelkich treści udostępnianych mu za pośrednictwem Serwisu („Treści”), przechowywać je i ujawniać: (a) firmom stowarzyszonym z Fruugo na całym świecie w celu skutecznego dostarczania usługi użytkownikowi i innym osobom; (b) w celu prawidłowego administrowania kontem użytkownika zgodnie z naszymi standardowymi procedurami operacyjnymi; oraz (c) jeśli jest to wymagane przez prawo lub jeśli w dobrej wierze taki dostęp, zachowanie lub ujawnienie jest w uzasadniony sposób konieczne do: (i) przestrzegania procedur prawnych; (ii) egzekwowania WU; (iii) reagowania na roszczenia, że jakakolwiek Treść narusza prawa stron trzecich; (iv) reagowania na żądania obsługi klienta; lub (v) ochrony praw, własności lub bezpieczeństwa Serwisu, jej użytkowników i społeczeństwa.
Fruugo może rejestrować rozmowy dotyczące obsługi klienta lub sprzedaży w celach szkoleniowych i związanych ze standardami jakości, a także gromadzić inne informacje związane z interakcjami między użytkownikiem a Fruugo oraz między użytkownikiem a reprezentowanym przez nas sprzedawcą detalicznym.
6.OBOWIĄZKI REJESTRACYJNE UŻYTKOWNIKA
W związku z korzystaniem z Serwisu użytkownik zobowiązuje się do: (a) podania prawdziwych, dokładnych, aktualnych i kompletnych informacji o sobie, zgodnie z formularzem rejestracyjnym Serwisu („Dane rejestracyjne”) oraz (b) utrzymywania i niezwłocznego aktualizowania Danych rejestracyjnych w celu zachowania ich prawdziwości, dokładności i kompletności.
W przypadku podania przez użytkownika nieprawdziwych, niedokładnych lub niekompletnych informacji lub w przypadku uzasadnionego podejrzenia, że takie informacje są nieprawdziwe, niedokładne lub niekompletne, mamy prawo zawiesić lub zamknąć konto użytkownika i uniemożliwić mu korzystanie z Serwisu (lub jej części) w przyszłości.
Fruugo stosuje zasady ochrony nieletnich i aby korzystać z Serwisu, użytkownik musi mieć ukończone osiemnaście (18) lat. Firma Fruugo nałożyła na zewnętrznych sprzedawców detalicznych korzystających z Serwisu obowiązek wdrożenia procesów weryfikacji wieku przy sprzedaży wszelkich Produktów z ograniczeniami wiekowymi.
7.KONTO FRUUGO, HASŁO I BEZPIECZEŃSTWO
Użytkownik otrzyma hasło i oznaczenie konta po zakończeniu procesu rejestracji w Serwisie. Użytkownik jest odpowiedzialny za zachowanie poufności hasła i konta oraz ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania podejmowane w ramach Serwisu przy użyciu hasła lub konta użytkownika. Użytkownik zgadza się niezwłocznie powiadomić nas o każdym nieautoryzowanym użyciu hasła lub konta oraz o każdym innym naruszeniu bezpieczeństwa w odniesieniu do Serwisu. Serwis Fruugo nie może i nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z nieprzestrzegania przez użytkownika postanowień niniejszej sekcji.
8.PRODUKTY I DOSTAWA
Jak wyjaśniono w sekcji 4 powyżej, wszystkie Produkty wyświetlane w Serwisie są sprzedawane przez niezależnych sprzedawców detalicznych. Serwis Fruugo nie jest ani nabywcą, ani sprzedawcą produktów. Fruugo.com Ltd jest dostawcą platformy usługowej.
W naszych umowach ze sprzedawcami detalicznymi upoważnili oni Fruugo do zawierania umów sprzedaży produktów klientom. Oznacza to, że w zależności od finalizowanej transakcji Fruugo.com Ltd lub Fruugo (Ireland) Ltd ma upoważnienie od sprzedawców detalicznych do związania ich umową sprzedaży produktów, ale nie ma to wpływu na strony, które zawierają umowę sprzedaży danego produktu. Umowa zawarta w wyniku sprzedaży Produktu za pośrednictwem Serwisu jest zawierana wyłącznie między klientem a sprzedawcą detalicznym, choć Fruugo posiada upoważnienie sprzedawcy detalicznego do zobowiązania go do sprzedaży Produktu na podstawie takiej umowy. Fruugo nie jest stroną takiej umowy ani nie ponosi żadnej odpowiedzialności z niej wynikającej lub z nią związanej.
Monitorujemy procesy dostaw realizowane przez sprzedawców detalicznych w odniesieniu do sprzedaży dokonywanej za pośrednictwem Serwisu oraz opinie klientów na temat sprzedanych produktów, jednak Fruugo nie ma bezpośredniej kontroli nad poszczególnymi produktami ani dostawami produktów sprzedawanych w Serwisie, nie obsługuje ich ani nie weryfikuje.
Po złożeniu zamówienia za pośrednictwem Serwisu użytkownik otrzyma wiadomość e-mail potwierdzającą otrzymanie zamówienia. Ta wiadomość e-mail stanowi jedynie potwierdzenie w celach informacyjnych i nie stanowi przyjęcia zamówienia przez sprzedawcę. Umowa pomiędzy użytkownikiem a sprzedawcą detalicznym w odniesieniu do Produktów nie zostanie zawarta, dopóki nie sprawdzimy, czy sprzedawca detaliczny przyjął zamówienie użytkownika. Jeśli zamówienie zostanie zaakceptowane, Fruugo wyśle użytkownikowi wiadomość e-mail z potwierdzeniem, co oznacza zawarcie umowy między nim a sprzedawcą. Wiadomość e-mail z potwierdzeniem będzie zawierać opis Produktów zakupionych w ramach zamówienia oraz pewne inne informacje dotyczące praw użytkownika do anulowania umowy między użytkownikiem a sprzedawcą. Umową pomiędzy użytkownikiem a sprzedawcą objęte są wyłącznie Produkty wymienione w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Jeśli zamówienie zostało oznaczone jako potwierdzone, anulowanie może nie być możliwe, ponieważ sprzedawca rozpoczyna proces realizacji natychmiast po potwierdzeniu zamówienia. Więcej informacji można znaleźć w Polityce anulowania i zwrotów.
Fruugo pobiera płatności w imieniu sprzedawcy, a także zobowiązuje się do zwrotu w imieniu sprzedawcy wszelkich środków, do których użytkownik może być uprawniony. Decyzja o tym, czy istnieje uzasadnione prawo do zwrotu pieniędzy, należy przede wszystkim do sprzedawcy. Istnieją jednak pewne ograniczone okoliczności, w których możemy podjąć decyzję o dokonaniu zwrotu i odzyskaniu tej kwoty od sprzedawcy. Płatność użytkownika zostanie przetworzona przez Fruugo.com Ltd lub dowolny podmiot zależny należący w całości do spółki Fruugo.com Ltd (w tym Fruugo (Ireland) Ltd) i przekazana przez nas stosownym stronom w celu rozliczenia długu użytkownika wobec każdego sprzedawcy detalicznego z tytułu zakupów dokonanych przez niego za pośrednictwem Serwisu. Dalsze instrukcje znajdują się w odpowiednich rozdziałach Centrum pomocy Fruugo. Takie instrukcje mogą być okresowo zmieniane z powiadomieniem użytkownika lub bez niego. Użytkownik rozumie i zgadza się, że takie instrukcje będą stanowić integralną część niniejszych WU.
Warunki gwarancji są specyficzne dla danego Produktu i dlatego zostaną dostarczone wraz z odpowiednim Produktem lub przez odpowiedniego sprzedawcę detalicznego.
9.ZGODNOŚĆ Z LOKALNYMI PRZEPISAMI I ZASADAMI
Użytkownik musi zapoznać się ze wszystkimi obowiązującymi lokalnymi przepisami prawa i zasadami dotyczącymi postępowania w Internecie, dopuszczalnych treści i zabronionych Produktów w kraju, w którym mieszka. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszelkie opłaty celne, grzywny, kary, sankcje
lub inne wydatki poniesione w związku z zamówieniem złożonym przez użytkownika, jeśli zostanie ono uznane za niezgodne z prawem w kraju, w którym użytkownik zamawia Produkt.
Zwracamy się do sprzedawców detalicznych o sprawdzenie, czy Produkty dostępne do sprzedaży w Serwisie są zgodne z krajem zamieszkania konsumenta, jednak obowiązkiem użytkownika jest dokładne zapoznanie się z opisem Produktu przed złożeniem zamówienia.
Ponieważ serwis Fruugo jest rynkiem globalnym, niektóre produkty mogą być dostępne w więcej niż jednym serwisie. Obowiązkiem sprzedawcy i konsumenta jest zapewnienie przestrzegania wszystkich przepisów ustawowych i wykonawczych dotyczących transakcji transgranicznych.
10. ZAKAZ ODSPRZEDAŻY SERWISU
Użytkownik zgadza się nie reprodukować, powielać, kopiować, sprzedawać ani odsprzedawać jakiejkolwiek części Serwisu ani korzystać z Serwisu w celu osiągnięcia osobistych korzyści. Z wyjątkiem przypadków wyraźnie dozwolonych przez Fruugo lub reklamodawców, użytkownik zgadza się nie modyfikować, nie wynajmować, nie wydzierżawiać, nie wypożyczać, nie sprzedawać, nie rozpowszechniać ani nie tworzyć dzieł pochodnych opartych na Serwisie, w całości lub w części.
Użytkownik zgadza się nie uzyskiwać dostępu do Serwisu ani nie podejmować prób uzyskania dostępu do Serwisu w jakikolwiek inny sposób niż za pośrednictwem interfejsu dostarczonego przez nas do tego celu.
11. ZMIANY W SERWISIE
Zastrzegamy sobie prawo do modyfikowania lub zaprzestania, tymczasowo lub na stałe, oferowania Serwisu (lub jakiejkolwiek jego części) w dowolnym momencie, z powiadomieniem lub bez niego. Użytkownik zgadza się, że nie ponosimy odpowiedzialności wobec niego ani osób trzecich za jakiekolwiek modyfikacje, zawieszenie lub zaprzestanie oferowania Serwisu.
12. ŁĄCZA
Serwis może udostępniać treści lub łącza do innych witryn internetowych lub zasobów, a osoby trzecie mogą je udostępniać. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje fakt, że firma Fruugo nie ponosi odpowiedzialności za dostępność takich zewnętrznych treści, witryn lub zasobów, a także że firma Fruugo nie zatwierdza i nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek materiały lub usługi dostępne w takich witrynach lub zasobach. Fruugo nie sprawuje żadnej kontroli nad treściami ani witrynami internetowymi osób trzecich ani nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści zawarte w tych witrynach.
Ponadto użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że Fruugo nie ponosi odpowiedzialności, bezpośredniej ani pośredniej, za jakiekolwiek szkody lub straty spowodowane lub rzekomo spowodowane przez lub w związku z korzystaniem z takich materiałów lub usług dostępnych w takich witrynach lub zasobach lub poleganiem na nich.
13. ZABEZPIECZENIE ODSZKODOWAWCZE
Użytkownik zgadza się zabezpieczyć Fruugo i wszystkie nasze podmioty zależne, stowarzyszone, członków zarządu, udziałowców, agentów i innych partnerów, sprzedawców detalicznych i pracowników przed wszelkimi roszczeniami lub żądaniami, stratami, odpowiedzialnością, roszczeniami lub wydatkami, w tym uzasadnionymi kosztami prawnymi, wniesionymi przeciwko
Fruugo przez dowolną stronę trzecią z powodu lub w związku z korzystaniem z Serwisu przez użytkownika (w tym między innymi z powodu treści przesyłanych, publikowanych lub przekazywanych za pośrednictwem Serwisu, korzystania z Serwisu lub połączenia z nim, naruszenia WU lub naruszenia praw innych osób).
14. ZASTRZEŻENIA
UŻYTKOWNIK WYRAŹNIE PRZYJMUJE DO WIADOMOŚCI I ZGADZA SIĘ, ŻE:
UŻYTKOWNIK KORZYSTA Z SERWISU NA WŁASNE RYZYKO. SERWIS JEST OFEROWANY „W STANIE, W JAKIM JEST” I „W MIARĘ DOSTĘPNOŚCI”. W NAJSZERSZYM ZAKRESIE DOZWOLONYM PRZEZ OBOWIĄZUJĄCE PRAWO WYRAŹNIE ZRZEKAMY SIĘ WSZELKICH GWARANCJI, WARUNKÓW I INNYCH POSTANOWIEŃ JAKIEGOKOLWIEK RODZAJU, WYRAŹNYCH LUB DOROZUMIANYCH, W TYM MIĘDZY INNYMI DOROZUMIANYCH WARUNKÓW PRZYDATNOŚCI HANDLOWEJ, ZADOWALAJĄCEJ JAKOŚCI LUB PRZYDATNOŚCI DO OKREŚLONEGO CELU.
NIE GWARANTUJEMY ANI NIE OŚWIADCZAMY, ŻE (I) SERWIS SPEŁNI WYMAGANIA UŻYTKOWNIKA, (II) SERWIS BĘDZIE OFEROWANY NIEPRZERWANIE, TERMINOWO, BEZPIECZNY LUB WOLNY OD BŁĘDÓW (LUB ŻE WSZELKIE USTERKI ZOSTANĄ NAPRAWIONE), (III) WYNIKI, KTÓRE MOŻNA UZYSKAĆ W WYNIKU KORZYSTANIA Z SERWISU, BĘDĄ DOKŁADNE LUB WIARYGODNE, (IV) A JAKOŚĆ WSZELKICH PRODUKTÓW, USŁUG, INFORMACJI LUB INNYCH MATERIAŁÓW ZAKUPIONYCH LUB UZYSKANYCH PRZEZ UŻYTKOWNIKA ZA POŚREDNICTWEM SERWISU SPEŁNI JEGO OCZEKIWANIA.
POBIERANIE LUB UZYSKIWANIE W INNY SPOSÓB JAKICHKOLWIEK TREŚCI ZA POŚREDNICTWEM SERWISU ODBYWA SIĘ WEDŁUG WŁASNEGO UZNANIA I NA WŁASNE RYZYKO, A UŻYTKOWNIK PONOSI WYŁĄCZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WSZELKIE SZKODY WYNIKAJĄCE Z POBRANIA TAKICH TREŚCI.
ŻADNE PORADY ANI INFORMACJE, USTNE LUB PISEMNE, UZYSKANE PRZEZ UŻYTKOWNIKA OD NAS LUB ZA POŚREDNICTWEM LUB Z SERWISU NIE STANOWIĄ GWARANCJI ANI INNEGO ZOBOWIĄZANIA, KTÓRE NIE ZOSTAŁO WYRAŹNIE OKREŚLONE W WU.
ZRZEKAMY SIĘ WSZELKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA DZIAŁANIA, ZANIECHANIA I POSTĘPOWANIE OSÓB TRZECICH W ZWIĄZKU Z KORZYSTANIEM PRZEZ UŻYTKOWNIKA Z WITRYNY I/LUB USŁUG.
UŻYTKOWNIK PONOSI CAŁKOWITĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA KORZYSTANIE Z WITRYNY I WSZELKICH POWIĄZANYCH WITRYN. JEDYNYM ŚRODKIEM PRAWNYM PRZYSŁUGUJĄCYM UŻYTKOWNIKOWI WOBEC FRUUGO Z TYTUŁU NIEZADOWOLENIA Z WITRYNY LUB JAKICHKOLWIEK TREŚCI JEST ZAPRZESTANIE KORZYSTANIA Z WITRYNY LUB TAKICH TREŚCI.
Powyższe zastrzeżenie ma zastosowanie do wszelkich szkód, odpowiedzialności lub obrażeń spowodowanych niewykonaniem, błędem, pominięciem, przerwą, usunięciem, wadą, opóźnieniem w działaniu lub transmisji, wirusem komputerowym, awarią linii komunikacyjnej, kradzieżą lub zniszczeniem lub nieautoryzowanym dostępem, zmianą lub użyciem, niezależnie od tego, czy jest to naruszenie umowy, czyn niedozwolony, zaniedbanie czy jakakolwiek inna przyczyna działania.
Fruugo ma prawo wykonywać dowolne z poniższych czynności w dowolnym czasie i bez powiadomienia: (1) modyfikować, zawieszać lub kończyć działanie lub dostęp do Serwisu lub dowolnej części Serwisu z dowolnego powodu; (2) modyfikować lub zmieniać Serwis lub dowolną część Serwisu oraz wszelkie obowiązujące zasady lub warunki; oraz (3) przerywać działanie Serwisu lub dowolnej części Serwisu, jeśli jest to konieczne do przeprowadzenia rutynowej lub nierutynowej konserwacji, korekty błędów lub innych zmian.
15. OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
Użytkownik zgadza się zapewnić Fruugo rozsądną możliwość współpracy z użytkownikiem w celu rozwiązania wszelkich kwestii, za które możemy być potencjalnie odpowiedzialni, przed poniesieniem jakichkolwiek kosztów związanych z samodzielnym rozwiązaniem incydentu.
Z WYJĄTKIEM PRZYPADKÓW, W KTÓRYCH JEST TO ZABRONIONE PRZEZ PRAWO, UŻYTKOWNIK WYRAŹNIE PRZYJMUJE DO WIADOMOŚCI I ZGADZA SIĘ, ŻE FRUUGO NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA JAKIEKOLWIEK SZKODY, BEZPOŚREDNIE LUB POŚREDNIE, W TYM MIĘDZY INNYMI SZKODY Z TYTUŁU UTRATY ZYSKÓW, WARTOŚCI FIRMY, UŻYTKOWANIA, DANYCH LUB INNYCH STRAT NIEMATERIALNYCH, NAWET JEŚLI ZOSTALIŚMY POINFORMOWANI O MOŻLIWOŚCI WYSTĄPIENIA TAKICH SZKÓD, WYNIKAJĄCYCH Z: (I) KORZYSTANIA LUB NIEMOŻNOŚCI KORZYSTANIA Z SERWISU LUB JAKIEGOKOLWIEK PRODUKTU WYŚWIETLANEGO W SERWISIE; (II) KOSZTÓW ZAKUPU ZASTĘPCZYCH PRODUKTÓW I USŁUG WYNIKAJĄCYCH Z JAKICHKOLWIEK PRODUKTÓW, DANYCH, INFORMACJI LUB USŁUG ZAKUPIONYCH LUB UZYSKANYCH LUB WIADOMOŚCI OTRZYMANYCH LUB TRANSAKCJI ZAWARTYCH ZA POŚREDNICTWEM LUB Z SERWISU; (III) NIEAUTORYZOWANEGO DOSTĘPU LUB ZMIANY TRANSMISJI LUB DANYCH UŻYTKOWNIKA; (IV) OŚWIADCZEŃ LUB ZACHOWAŃ OSÓB TRZECICH W USŁUDZE; LUB (V) WSZELKICH INNYCH KWESTII ZWIĄZANYCH Z SERWISEM LUB PRODUKTAMI WYŚWIETLANYMI LUB SPRZEDAWANYMI ZA POŚREDNICTWEM SERWISU.
NASZA CAŁKOWITA ODPOWIEDZIALNOŚĆ I WYŁĄCZNE ZADOŚĆUCZYNIENIE NIE PRZEKROCZY KWOTY ZAPŁACONEJ PRZEZ UŻYTKOWNIKA ZA STOSOWNE PRODUKTY LUB USŁUGI.
UŻYTKOWNIK ZGADZA SIĘ, ŻE BEZ WZGLĘDU NA JAKIEKOLWIEK PRZEPISY USTAWOWE LUB PRAWNE STANOWIĄCE INACZEJ WSZELKIE ROSZCZENIA LUB PODSTAWY POWÓDZTWA WYNIKAJĄCE Z LUB ZWIĄZANE Z KORZYSTANIEM Z SERWISU, WSZELKICH PRODUKTÓW WYŚWIETLANYCH LUB SPRZEDAWANYCH ZA POŚREDNICTWEM SERWISU LUB WU MUSZĄ ZOSTAĆ ZŁOŻONE W CIĄGU JEDNEGO (1) ROKU OD POWSTANIA TAKIEGO ROSZCZENIA LUB PODSTAWY POWÓDZTWA.
UŻYTKOWNIK PRZYJMUJE DO WIADOMOŚCI I ZGADZA SIĘ, ŻE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WSZELKIE STRATY LUB SZKODY PONIESIONE PRZEZ FRUUGO W WYNIKU NIEPRAWIDŁOWEGO KORZYSTANIA Z SERWISU PRZEZ UŻYTKOWNIKA LUB NARUSZENIA NINIEJSZYCH WU, POD WARUNKIEM, ŻE STRATY LUB SZKODY MOŻNA BYŁO RACJONALNIE PRZEWIDZIEĆ, A FIRMA FRUUGO WYWIĄZAŁA SIĘ Z OBOWIĄZKU OGRANICZENIA WSZELKICH STRAT.
16. WYŁĄCZENIA I OGRANICZENIA
NIEKTÓRE JURYSDYKCJE NIE ZEZWALAJĄ NA WYŁĄCZENIE NIEKTÓRYCH GWARANCJI LUB OGRANICZENIE LUB WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA NIEKTÓRE SZKODY. W ZWIĄZKU Z TYM NIEKTÓRE Z POWYŻSZYCH OGRANICZEŃ ZAWARTYCH W SEKCJACH 13 I 14 MOGĄ NIE MIEĆ ZASTOSOWANIA DO UŻYTKOWNIKA.
ŻADNE Z POSTANOWIEŃ NINIEJSZEJ UMOWY NIE MA WPŁYWU NA USTAWOWE PRAWA KONSUMENTÓW.
17. NARUSZENIE I ROZWIĄZANIE UMOWY
Fruugo może ujawnić wszelkie posiadane przez nas informacje o użytkowniku (w tym jego tożsamość), jeśli uznamy, że takie ujawnienie jest konieczne w związku z dochodzeniem lub skargą dotyczącą korzystania z Serwisu przez użytkownika lub w celu zidentyfikowania, skontaktowania się lub wszczęcia postępowania sądowego przeciwko osobie, która może wyrządzić szkodę lub naruszyć (umyślnie lub nieumyślnie) prawa lub własność Fruugo bądź prawa lub własność osób odwiedzających serwis lub korzystających z niego, w tym klientów Fruugo. Fruugo zastrzega sobie prawo do ujawniania w dowolnym momencie wszelkich informacji, które uzna za niezbędne w celu zapewnienia
zgodności z obowiązującym prawem, przepisami, procedurami prawnymi lub żądaniami władz. Fruugo może również ujawnić informacje o użytkowniku, gdy uzna, że obowiązujące prawo wymaga lub zezwala na takie ujawnienie, w tym wymianę informacji z innymi firmami i organizacjami w celu ochrony przed oszustwami.
Użytkownik zgadza się, że Fruugo może, według własnego uznania i bez wcześniejszego powiadomienia, odebrać mu dostęp do Serwisu i/lub zablokować dostęp do Serwisu w przyszłości, jeśli stwierdzimy, że użytkownik naruszył niniejsze WU lub inne dodatkowe warunki, zasady lub wytyczne, które mogą być związane z korzystaniem z Serwisu. Użytkownik zgadza się również, że każde naruszenie przez niego niniejszych WU będzie stanowić niezgodną z prawem i nieuczciwą praktykę biznesową oraz wyrządzi nieodwracalną szkodę Fruugo, w przypadku której odszkodowanie pieniężne byłoby nieadekwatne, i wyraża zgodę na uzyskanie przez Fruugo nakazu sądowego lub słusznego zadośćuczynienia, które Fruugo uzna za konieczne lub odpowiednie w takich okolicznościach. Powyższe środki zaradcze stanowią uzupełnienie wszelkich innych środków zaradczych przysługujących Fruugo na mocy prawa lub na zasadzie słuszności.
Użytkownik zgadza się, że Fruugo może, według własnego uznania i bez wcześniejszego powiadomienia, odebrać mu dostęp do Serwisu z podaniem przyczyny, co obejmuje (ale nie ogranicza się do) (1) żądania organów ścigania lub innych agencji rządowych, (2) żądanie użytkownika (usunięcie konta z własnej inicjatywy), (3) zaprzestanie świadczenia lub istotną modyfikację Serwisu lub dowolnej usługi oferowanej w Serwisie lub za jego pośrednictwem lub (4) nieoczekiwane problemy techniczne.
Jeśli Fruugo podejmie jakiekolwiek działania prawne przeciwko użytkownikowi w związku z naruszeniem przez niego niniejszych WU, firma Fruugo będzie uprawniona do odzyskania od użytkownika wszelkich uzasadnionych opłat i kosztów prawnych związanych z takimi działaniami, a użytkownik zgadza się je pokryć, oprócz wszelkich innych rekompensat przyznanych firmie Fruugo. Użytkownik zgadza się, że Fruugo nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec niego ani żadnej strony trzeciej za uniemożliwienie mu dostępu do Serwisu w wyniku naruszenia niniejszych WU.
Użytkownik zgadza się, że każde pozbawienie go dostępu do Serwisu na mocy któregokolwiek z postanowień niniejszych WU może nastąpić bez wcześniejszego powiadomienia, a także przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że Fruugo może natychmiast dezaktywować lub usunąć jego konto.
Każde konto, które nie było używane przez określony czas, może zostać zamknięte, a cała jego zawartość trwale usunięta zgodnie z wytycznymi i zasadami Fruugo. Użytkownik zgadza się, że nie ponosimy odpowiedzialności za usunięcie lub nieprzechowywanie jakichkolwiek treści przechowywanych lub przesyłanych przez Serwis.
18. ROSZCZENIA DOTYCZĄCE WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
Serwis Fruugo szanuje prawa własności intelektualnej innych osób i stosuje procedurę powiadamiania i usuwania. Jeśli użytkownik uważa, że jego prawa własności intelektualnej zostały naruszone w Serwisie, powinien zgłosić tę kwestię pod adresem legal @fruugo.com wraz z całą wymaganą dokumentacją uzupełniającą zgodnie z naszą Polityką skarg prawnych osób trzecich.
19. KODY PROMOCYJNE
Fruugo może wydawać kody promocyjne umożliwiające konsumentom uzyskanie korzyści, takich jak zniżki na zamówienia składane za pośrednictwem Serwisu. Kody te są niezbywalne, więc mogą być używane wyłącznie przez osobę, której zostały wydane i muszą być używane wyłącznie zgodnie z ich warunkami użytkowania. W przypadku korzystania z kodu promocyjnego w celu uzyskania korzyści promocyjnej należy najpierw sprawdzić, czy został on wydany użytkownikowi i czy jest on uprawniony
do jego użycia. Używając go w celu uzyskania korzyści promocyjnej, użytkownik potwierdza, że (i) jest uprawniony do korzystania z kodu; (ii) spełnia wszystkie warunki, które mają zastosowanie do jego użycia; oraz (ii) wyraża zgodę na warunki związane z promocją. Jeśli Fruugo uzna, że użytkownik nie jest uprawniony do skorzystania z promocji lub nie spełnia warunków korzystania z niej, zamówienie może zostać odrzucone lub może zostać zrealizowane przez sprzedawcę detalicznego bez zastosowania korzyści promocyjnych.
20. RECENZJE
Fruugo nie wyświetla opinii konsumentów na temat produktów w swoim Serwisie. Fruugo gromadzi jednak recenzje Trust Pilot, aby umożliwić użytkownikom przekazanie swoich doświadczeń. Użytkownicy nie oceniają poszczególnych Produktów, ale mogą oceniać swoje doświadczenia związane z Serwisem.
Serwis Fruugo akceptuje wyłącznie recenzje z dołączonym numerem zamówienia, aby zweryfikować, czy wszystkie recenzje są oparte na prawdziwych doświadczeniach. Jeśli recenzja została przesłana bez numeru zamówienia, Fruugo prześle prośbę o dodatkowe informacje. Jeśli prośba ta nie zostanie spełniona, usuniemy recenzję, ponieważ nie będziemy w stanie potwierdzić, czy pochodzi ona od zweryfikowanego nabywcy.
21. JAK SĄ KLASYFIKOWANE WYNIKI WYSZUKIWANIA ONLINE FRUUGO
Wyniki wyszukiwań przeprowadzanych w Serwisie są klasyfikowane na podstawie następujących czynników: trafności (w odniesieniu do zapytania), historycznych wyników sprzedaży i usług odpowiednich sprzedawców detalicznych oraz prowizji, jaką Fruugo może uzyskać od sprzedawcy detalicznego w przypadku zakupu produktu. W przypadku, gdy na wyniki wyszukiwania lub zawartość karuzeli produktów lub innych treści promocyjnych w Serwisie wpływają przede wszystkim płatności dokonywane przez sprzedawców detalicznych (Treści sponsorowane), zostanie to wskazane obok treści lub wyników.
22. NARUSZENIA
Wszelkie naruszenia WU należy zgłaszać do działu obsługi klienta Fruugo.
23. UWAGA
Powiadomienia mogą być wysyłane pocztą elektroniczną lub tradycyjną. Serwis może również dostarczać powiadomienia o zmianach WU lub innych kwestiach, wyświetlając powiadomienia lub łącza do powiadomień ogólnie w Serwisie.
24. ANULOWANIE
W większości przypadków anulowanie zamówienia po jego złożeniu nie jest możliwe, ponieważ w przypadku większości zamówień sprzedawcy natychmiast rozpoczynają proces realizacji.
Jeśli anulowanie zamówienia jest możliwe, sprzedawca poinformuje o tym użytkownika. Jeśli anulowanie nie jest możliwe, na przykład jeśli zamówienie zostało już wysłane, należy poczekać na dostawę i zwrócić towary zgodnie z naszą polityką zwrotów.
Zgodnie z obowiązującym prawem konsumenci z siedzibą w UE, EOG i Wielkiej Brytanii mają prawo do odstąpienia od niektórych zakupów lub anulowania ich w celu uzyskania zwrotu pieniędzy. Prawo do odstąpienia od umowy lub anulowania umowy (zwane dalej łącznie „prawem do odstąpienia odumowy”) umożliwia konsumentom z UE/EOG/Wielkiej Brytanii odstąpienie od zakupu towarów fizycznych w ciągu 14 dni od otrzymania dostawy i zwrot zakupu w zamian za zwrot pieniędzy.
Oddzielnie i bez ograniczania prawa UE/EOG/Wielkiej Brytanii do odstąpienia od umowy firma Fruugo dobrowolnie oferuje okres zwrotu wszystkim klientom na całym świecie. Szczegółowe informacje na temat tego procesu można znaleźć w naszej Polityce prawa do odstąpienia od umowy.
Użytkownik musi poinformować nas o swojej decyzji o anulowaniu zamówienia zgodnie z naszą stroną dotyczącą zwrotów, refundacji i anulowania. Zalecamy przesłanie wniosku za pośrednictwem naszego interaktywnego Centrum pomocy, ponieważ jest to najszybszy sposób na złożenie wniosku o anulowanie, ale w przypadku klientów z UE, EOG i Wielkiej Brytanii można, jeśli jest to preferowane, wypełnić, wydrukować i wysłać poniższy formularz odstąpienia od umowy (choć nie jest to obowiązkowe):
Prosimy o wypełnienie poniższych sekcji poniżej linii, wydrukowanie i przesłanie formularza na adres: Customer Services Team, Fruugo.com Limited, Fountain Street House, Fountain Street, Ulverston, Cumbria, LA12 7EQ, Wielka Brytania.
Do: Customer Services Team, Fruugo.com Limited, Fountain Street House, Fountain Street, Ulverston, Cumbria, LA12 7EQ, Wielka Brytania.
Niniejszym informuję, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów:
Numer zamówienia:
Data zamówienia:
Twoje imię i nazwisko:
Twój adres:
Adres e-mail konta serwisu:
Twój podpis:
Data:
Konieczne będzie również zwrócenie Produktów do sprzedawcy detalicznego, u którego zostały one zakupione, aby umożliwić nam przetworzenie zwrotu pieniędzy. Będzie to inny adres niż podany powyżej; można to zrobić za pośrednictwem naszego interaktywnego Centrum pomocy.
NIE wysyłaj swoich produktów bezpośrednio do serwisu Fruugo - opóźni to anulowanie i zwrot pieniędzy.
25. SPORY I WŁAŚCIWA JURYSDYKCJA
Kupujący i sprzedający
Jeśli użytkownik znajdzie się w sporze z innym użytkownikiem Serwisu lub osobą trzecią, zachęcamy do skontaktowania się z drugą stroną i podjęcia próby polubownego rozwiązania sporu.
Wszelkie problemy związane z Produktem powinny być zgłaszane bezpośrednio sprzedawcy detalicznemu sprzedającemu Produkt.
Kupujący i sprzedający, którzy nie są w stanie rozstrzygnąć sporu związanego z transakcją w Serwisie, mogą skontaktować się z działem obsługi klienta Fruugo w celu znalezienia rozwiązania. Według własnego uznania Fruugo może próbować pomóc użytkownikowi w rozwiązywaniu sporów w dobrej wierze, ale nie będzie dokonywać osądów ani ustaleń dotyczących kwestii prawnych lub roszczeń. Fruugo nie ma obowiązku rozstrzygania sporów ani udzielania pomocy w ich rozstrzyganiu.
Użytkownik zgadza się zwolnić Fruugo z odpowiedzialności za wszelkie roszczenia, żądania i szkody wynikające ze sporów z innymi użytkownikami lub stronami trzecimi.
Kupujący i Fruugo
W przypadku sporu między użytkownikiem a Fruugo zachęcamy do skontaktowania się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem Centrum pomocy w celu znalezienia rozwiązania.
Niniejsza Umowa podlega prawu Anglii i Walii i jego wykładni. W przypadku wszelkich sporów związanych z niniejszą Umową użytkownik wyraża zgodę na poddanie się wyłącznej jurysdykcji sądów angielskich.
Użytkownik lub Fruugo mogą skierować kwalifikujące się spory do mediacji przed Centrum Skutecznego Rozwiązywania Sporów (Centre for Effective Dispute Resolution), https://www.cedr.com , lub, jeśli użytkownik jest rezydentem UE, do rozstrzygnięcia za pośrednictwem platformy internetowego rozstrzygania sporów Komisji Europejskiej, do której można uzyskać dostęp tutaj https://ec.europa.eu/consumers/odr.
26. INFORMACJE OGÓLNE
Fruugo nie ponosi odpowiedzialności wobec użytkownika, wynikającej z umowy, czynu niedozwolonego (w tym zaniedbania) lub innej, za przypadkowe, szczególne, pośrednie lub wtórne straty lub szkody, utratę zysków (bezpośrednią lub pośrednią), utratę sprzedaży, utratę wartości firmy lub reputacji, utratę działalności, roszczenia osób trzecich, czyste straty ekonomiczne wynikające z lub w związku z wykonaniem lub niewykonaniem naszych zobowiązań wynikających z niniejszych WU, w tym za szkody, które można racjonalnie przewidzieć w dniu zamówienia towarów za pośrednictwem serwisu.
Żadne z postanowień niniejszych WU nie wyłącza ani nie ogranicza naszej odpowiedzialności za śmierć lub obrażenia ciała spowodowane naszym zaniedbaniem.
Osoba, która nie jest stroną niniejszych WU, nie ma prawa do egzekwowania jakiegokolwiek warunku na mocy Ustawy o umowach (prawa osób trzecich) z 1999 roku.
Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszych WU zostanie uznane przez sąd za nieważne lub niewykonalne, nieważność lub niewykonalność takiego postanowienia nie będzie miała wpływu na pozostałe postanowienia niniejszych WU. Niewykonanie lub niewyegzekwowanie przez Fruugo jakiegokolwiek prawa lub postanowienia WU nie stanowi zrzeczenia się tego prawa lub postanowienia.
Fruugo może scedować lub przenieść dowolne z naszych praw lub zlecić podwykonawstwo dowolnego z naszych zobowiązań wynikających z niniejszych WU na dowolną stronę trzecią. Firma Fruugo jest uprawniona do cedowania lub przenoszenia dowolnych lub wszystkich swoich praw i obowiązków (bez uprzedniej zgody użytkownika) na dowolną z naszych spółek stowarzyszonych. Użytkownik zgadza się, że jego konto w serwisie Fruugo ma charakter osobisty i nie może być przenoszone na inne osoby. Użytkownik nie może cedować ani przenosić żadnych swoich praw ani zlecać podwykonawstwa żadnych swoich zobowiązań wynikających z niniejszych WU, chyba że za wyraźną pisemną zgodą Fruugo.
Niniejsze WU regulują całą relację między użytkownikiem a Fruugo i będą obowiązywać przez cały okres trwania naszej relacji. Żadne z postanowień niniejszej Umowy nie ma na celu tworzenia ani nie może być interpretowane jako tworzenie relacji partnerskiej, joint venture lub agencyjnej, stosunku pracy lub franczyzy między użytkownikiem a Fruugo.
Niniejsza Umowa (w tym praktyki i zasady, o których w niej mowa) stanowi całość porozumienia między użytkownikiem a Fruugo i zastępuje wszelkie wcześniejsze porozumienia między stronami w odniesieniu do przedmiotu niniejszej Umowy.
Korzystanie z Serwisu może podlegać dodatkowym warunkom, które mogą mieć zastosowanie w przypadku korzystania z usług podmiotów stowarzyszonych, treści stron trzecich lub oprogramowania stron trzecich. Tytuły sekcji w niniejszych WU mają wyłącznie charakter informacyjny.
Niniejsze WU pozostaną w mocy nawet po zakończeniu dostępu użytkownika do Serwisu lub zakończeniu korzystania z Serwisu przez użytkownika.