Jeśli Twoje zamówienie jeszcze nie dotarło, sprawdź informacje o dostawie:
- Sprawdzanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki pod kątem szacowanych dat dostawy.
- Sprawdzanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki, aby upewnić się, że podany adres dostawy jest prawidłowy.
- Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane za pomocą usługi śledzenia przesyłki, sprawdź e-maile wysyłkowe, kliknij link do naszego portalu śledzenia i sprawdź status dostawy.
Jeśli szacowana data dostawy Twojego zamówienia minęła, a nadal nie otrzymałeś przedmiotu, skontaktuj się ze sprzedawcą, aby go o tym poinformować.
Najważniejsze wskazówki: Przed skontaktowaniem się ze sprzedawcą zalecamy sprawdzenie u sąsiada lub w lokalnym biurze dostawczym. W niektórych krajach po przekazaniu paczki do lokalnych usług pocztowych może być konieczne odebranie jej w lokalnym punkcie odbioru.
Aby skontaktować się ze sprzedawcą:
- Odwiedź nasze interaktywne Centrum pomocy (klikając wstecz na stronę) i odpowiedz na kilka krótkich pytań, aby wysłać wiadomość bezpośrednio do sprzedawcy lub
- Zaloguj się na swoje konto Fruugo, wyświetl swoje zamówienia i kliknij „Złóż zapytanie o zamówienie”, aby wysłać wiadomość bezpośrednio do sprzedawcy.
Oczekujemy, że nasi sprzedawcy odpowiedzą w ciągu 48 godzin. Prosimy o poinformowanie sprzedawcy o wszelkich opóźnionych lub brakujących zamówieniach w rozsądnym terminie.
A jeśli nie mam e-maila z potwierdzeniem wysyłki?
Możliwe, że Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Jeśli szacowana data wysyłki podana w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia minęła, skorzystaj z naszego interaktywnego Centrum pomocy lub zaloguj się na swoje konto Fruugo, aby skontaktować się ze sprzedawcą i dowiedzieć się o statusie przesyłki.
Jeśli po wymeldowaniu nie otrzymałeś żadnych wiadomości e-mail od Fruugo, możliwe, że podczas płatności przypadkowo wpisałeś nieprawidłowy adres e-mail, skorzystaj z naszego interaktywnego Centrum pomocy, które poprowadzi Cię, aby uzyskać pomoc potrzebną do rozwiązania tej sytuacji.
Co się stanie, jeśli podczas płatności podałem nieprawidłowy lub niepełny adres dostawy?
Kompletny i dokładny adres ma kluczowe znaczenie dla pomyślnej dostawy. Niekompletny lub niedokładny adres spowoduje znaczne opóźnienie, zwrot paczki do nadawcy lub uznanie paczki za zaginioną. Jak najszybciej wyślij do sprzedawcy prawidłowe informacje, korzystając z naszego Centrum pomocy lub konta Fruugo, aby sprawdzić, czy może on rozwiązać problem z kurierem.
Niestety nie możemy przyjąć odpowiedzialności za zagubioną paczkę, jeśli podasz nieprawidłowy lub niepełny adres i nie otrzymasz w takim przypadku zwrotu pieniędzy.
Jeśli podany przez Ciebie adres jest nadal ważny, chociaż nie jest to Twój adres: paczka może zostać dostarczona pod ten adres i Twoim obowiązkiem jest odzyskanie towarów.
W takim przypadku i jeśli sprzedawca z chęcią odeśle Twoje towary pod właściwy adres, będzie to odbywać się na Twój koszt. W przypadku, gdy sprzedawca nie odeśle towaru, otrzymasz zwrot kosztów zakupu.