Zasady Fruugo dotyczące skarg prawnych osób trzecich

Niniejsze Zasady dotyczą skarg, powiadomień i innych komunikatów („skarg”) składanych przez osoby trzecie („Ty”) w związku z domniemanym niewłaściwym korzystaniem z platform Fruugo lub usług Fruugo przez sprzedawców detalicznych Fruugo. Zasady należy czytać w połączeniu z naszymi Warunkami użytkowania („WU”) i Polityką prywatności. Przesyłając do nas skargę (w jakikolwiek sposób), przyjmujesz do wiadomości i zgadzasz się na przestrzeganie niniejszej Polityki.

Jak wspomniano w Warunkach korzystania z usługi, wszystkie produkty wyświetlane w serwisie Fruugo są sprzedawane przez niezależnych sprzedawców. Nie jesteśmy ani kupującym, ani sprzedawcą produktów. Zapewniamy platformę i działamy jako agent handlowy detalistów, umożliwiając detalistom i klientom finalizowanie transakcji. Umowa zawierana po zakończeniu sprzedaży produktu zawierana jest wyłącznie między klientem a sprzedawcą. Nie jesteśmy stroną takiej umowy i nie ponosimy żadnej odpowiedzialności wynikającej z niej lub z nią związanej. Nie obsługujemy, nie weryfikujemy ani w żaden inny sposób nie widzimy odpowiednich produktów i nie świadczymy usługi realizacji.

Niemniej jednak, jako renomowany internetowy agent detaliczny, poważnie traktujemy skargi prawne. Integralność naszego rynku ma ogromne znaczenie dla naszej firmy i wszystkich naszych partnerów. Dlatego wdrożyliśmy niniejszą Politykę, która ma zastosowanie (bez ograniczeń) do skarg osób trzecich dotyczących domniemanych:

• naruszenie praw własności intelektualnej;
• naruszenie postanowień umownych;
• kwestie regulacyjne i inne obowiązki ustawowe; i
• inne naruszenia pozaumownych i pozaustawowych obowiązków prawnych, np. czynem niedozwolonym lub słusznością.

1. Powiadomienie

Skargi należy przesyłać na dedykowany adres e-mail naszego zespołu prawnego, czyli legal@fruugo.com. Pomoże to zapewnić, że Twoja skarga zostanie szybko rozpatrzona. Fruugo zastrzega sobie prawo do nieodpowiadania na skargę, która nie zostanie wysłana na ten adres e-mail, a ramy czasowe podane w sekcji 4 poniżej nie będą miały zastosowania do żadnej skargi przesłanej do nas z naruszeniem tej sekcji 1.

2. Treść reklamacji

Twoja skarga musi zawierać wszystkie informacje i dowody, które są niezbędne nam i detalistom, których dotyczy skarga, aby zrozumieć skargę i uzasadnić skargę pod względem prawnym. Rozumiemy przez to, że skarga powinna zawierać (przynajmniej) jasne wyjaśnienie obowiązujących praw, podstaw i / lub obowiązków oraz wszelkich przepisów, na które się powołuje; fakty, które w uzasadniony sposób potwierdzają Twój pogląd, że nastąpiło naruszenie prawa; informacje dotyczące wpisów w serwisie Fruugo, w tym łącza do produktów, które mogą naruszać prawa; numery znaków towarowych w stosownych przypadkach; jurysdykcjach, których to dotyczy, oraz wszelkie inne istotne informacje, które pomogą nam w rozpatrzeniu Twojej skargi tak efektywnie, jak to możliwe.

Prosimy o nieprzekazywanie nadmiernych, nieistotnych i / lub niejasnych dokumentów lub informacji, ponieważ może to opóźnić rozpatrzenie Państwa skargi. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklamacji, które są niejasne lub niepotrzebnie długie (jako poradnik wyjaśnienie nie powinno przekraczać 3 stron A4 (limit ten nie obejmuje dowodów).

Wszystkie przekazane nam informacje i dokumenty powinny być w języku angielskim lub przetłumaczone na język angielski, ponieważ nasz zespół prawny ma siedzibę wyłącznie w naszej centrali w Wielkiej Brytanii.

Zastrzegamy sobie prawo do niepodejmowania żadnych działań, dopóki nie zastosujesz się do tej sekcji Polityki.

3. Przekazane nam informacje

Jako platforma i przedstawiciel handlowy działający w imieniu sprzedawców w Fruugo, jesteśmy zobowiązani do przekazania temu sprzedawcy szczegółów skargi, która dotyczy danego sprzedawcy. Składając reklamację wyrażasz zgodę na to, abyśmy to robili i na przetwarzanie wszelkich danych osobowych niezbędnych do tego celu.

Przyjmujesz do wiadomości i zgadzasz się, że w wyniku złożenia skargi mogą się z Tobą skontaktować sprzedawcy detaliczni, których dotyczy skarga, którzy mogą chcieć omówić lub zakwestionować skargę. Zgadzasz się, że będziesz współpracować konstruktywnie iw dobrej wierze z odpowiednim sprzedawcą i niezwłocznie powiadomić nas o wyniku odpowiedniej dyskusji lub sporu. Zgadzasz się również, że Fruugo nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek konsekwencje prawne lub finansowe ani jakiekolwiek szkody wyrządzone Tobie w wyniku takich dyskusji lub sporów lub w związku z nimi.

4. Terminy

Staramy się udzielić naszej wstępnej odpowiedzi na skargę w ciągu trzech dni roboczych, chociaż zastrzegamy sobie prawo do zmiany tego harmonogramu bez powiadomienia. Nasz zespół prawny ma ograniczone zasoby i musi ustalać priorytety, szczególnie w okresach wzmożonego ruchu.

W związku z wszelkimi późniejszymi kontaktami z Państwem odpowiemy tak szybko, jak to będzie praktycznie możliwe, biorąc pod uwagę możliwości naszego Zespołu Prawnego i potrzebę nadania priorytetu najpilniejszym skargom.

Jeśli uważasz, że Twoja skarga jest pilna, zaznacz to wyraźnie w skardze i dołącz wyjaśnienie jej przyczyn (na przykład, jeśli istnieje poważne ryzyko szkody dla ogółu społeczeństwa).

5. Nasza odpowiedź

Pod warunkiem, że będziesz przestrzegać niniejszej Polityki, podejmiemy w rozsądnym terminie wszelkie działania, które uznamy za prawnie uzasadnione i konieczne w danych okolicznościach. Nasza odpowiedź może (ale niekoniecznie będzie) obejmować zawieszenie lub usunięcie danych aukcji w niektórych lub wszystkich jurysdykcjach, powiadomienie sprzedawcy (ów) o problemie, skontaktowanie się z Tobą z odpowiednim sprzedawcą (ami) w celu rozwiązania problemu i / lub informowanie Cię o podjętych działaniach.

Wszelkie takie działania zostaną podjęte według naszego wyłącznego uznania i nie jesteśmy zobowiązani do podejmowania żadnych działań po prostu w wyniku złożenia przez Ciebie skargi do nas. Nie oświadczamy ani nie gwarantujemy, że jakiekolwiek podejmowane przez nas działania będą skuteczne, tymczasowo lub na stałe, w osiągnięciu jakiegokolwiek celu i nie będziemy zobowiązani do monitorowania lub w inny sposób sprawdzania na bieżąco skuteczności i / lub zgodności z wszelkie działania, jakie możemy podjąć.

Dodatkowo zastrzegamy sobie prawo do przywrócenia wykazów produktów i / lub sprzedawców detalicznych bez powiadomienia, jeśli podstawa prawna odpowiedniej skargi nie została uzasadniona zgodnie z sekcją 2 lub w inny sposób.

6. Ogólne

Niniejsza Polityka podlega prawu angielskiemu i niniejszym nieodwołalnie poddajesz się wyłącznej jurysdykcji sądów Anglii i Walii w odniesieniu do wszelkich sporów dotyczących niniejszej Polityki oraz praw i obowiązków związanych z Polityką (w tym wszelkich praw pozaumownych lub zobowiązania). Jeżeli którykolwiek element Polityki zostanie uznany przez właściwy sąd za nieważny lub niewykonalny, zgadzasz się jednak, że sąd powinien dołożyć starań, aby nadać moc intencjom stron w ramach Polityki, a pozostałe elementy Polityki pozostaną w mocy pełna siła i efekt.