Bezpieczeństwo płatności
Korzystamy z szeregu wiodących w branży rozwiązań płatniczych, aby bezpiecznie i bezpiecznie przetwarzać płatności podczas realizacji transakcji online. Te rozwiązania płatnicze i nasze własne systemy kasowe wykorzystują silne szyfrowanie, najnowsze narzędzia bezpieczeństwa i zapobiegania oszustwom oraz są zgodne z PCI-DSS, dzięki czemu możesz mieć pewność, że płatności są zawsze bezpieczne, a dane osobowe nigdy nie zostaną naruszone.
Metody Płatności
Fruugo akceptuje różne metody płatności w zależności od kraju, z którego robisz zakupy. Zaakceptowane metody będą wyświetlane na stronach produktów podczas przeglądania i przy kasie.
Obejmują one:
- Paypal
- Visa
- Mastercard
- American Express
- Klarna
- Apple Pay
- Google Pay
- Mobilepay
- iDEAL
- Afterpay
- Clearpay
- BLIK
- Discover
- Diners
- Bancontract Mobile
- Trustly
- Sofort
- Cartes Bancaires
- Online Banking PL
- Alipay
- China Union Pay
- JCB
Próbujemy przyjąć płatność po złożeniu zamówienia, w takim przypadku natychmiast otrzymasz numer zamówienia i potwierdzenie e-mail. Jednak w niektórych okolicznościach płatność może zostać autoryzowana w oczekiwaniu na dodatkowe kontrole bezpieczeństwa, w takim przypadku otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia po zatwierdzeniu i uregulowaniu płatności (zwykle w ciągu 24 godzin).
Pamiętaj, że jeśli korzystasz z Multibanco do opłacenia zamówienia i istnieje potrzeba przetworzenia zwrotu pieniędzy, nie możemy przetworzyć tego za pomocą oryginalnej metody płatności. W takim przypadku członek naszego zespołu skontaktuje się z Tobą, aby przetworzyć to na inną metodę płatności.
Problemy z płatnościami i odrzucone płatności
Nie możemy ujawnić żadnych konkretnych informacji dotyczących odrzuconych płatności. Ogólne przyczyny spadku byłyby następujące;
- Karta wygasła
- Nieprawidłowy numer karty
- Uwierzytelnianie 3D Secure nie powiodło się
- Niewystarczające środki
- Kod CVC odrzucony
- Karta zablokowana
- AVS odrzucony (dane adresu rozliczeniowego wprowadzone przez kupującego są nieprawidłowe)
Jeśli masz problem z odrzuconą płatnością, zalecamy skontaktowanie się bezpośrednio z wybranym dostawcą metody płatności w celu uzyskania dodatkowych informacji. Oto kilka przydatnych informacji na temat Klarna i PayPal:
Obsługa klienta Klarna
Międzynarodowy: +44 (0) 20 300 50833 Międzynarodowy: +44 (0) 808 189 3333
Obsługa klienta PayPal
Stawki lokalne: 0223064492
https://www.paypal.com/uk/smarthelp/contact-us?email=privacy
Przyjęcie zamówienia
Przyjęcie zamówienia nastąpi dopiero po wysłaniu towaru przez sprzedawcę. Przetwarzanie płatności i potwierdzenie zamówienia nie stanowią prawnie wiążącej umowy. Przed wysłaniem towarów Fruugo i / lub sprzedawca ma prawo odrzucić zamówienie z dowolnego powodu.