Dowiedz się więcej o płatnościach

Bezpieczeństwo płatności

Korzystamy z szeregu wiodących w branży rozwiązań płatniczych, aby bezpiecznie i bezpiecznie przetwarzać płatności podczas realizacji transakcji online. Te rozwiązania płatnicze i nasze własne systemy kasowe wykorzystują silne szyfrowanie, najnowsze narzędzia bezpieczeństwa i zapobiegania oszustwom oraz są zgodne z PCI-DSS, dzięki czemu możesz mieć pewność, że płatności są zawsze bezpieczne, a dane osobowe nigdy nie zostaną naruszone.

Metody Płatności

Fruugo akceptuje różne metody płatności w zależności od kraju, z którego robisz zakupy. Zaakceptowane metody będą wyświetlane na stronach produktów podczas przeglądania i przy kasie.

Obejmują one:

  • Paypal
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Klarna
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Mobilepay
  • iDEAL
  • Afterpay
  • Clearpay
  • BLIK
  • Discover
  • Diners
  • Bancontract Mobile
  • Trustly
  • Sofort
  • Cartes Bancaires
  • Online Banking PL
  • Alipay
  • China Union Pay
  • JCB

Próbujemy przyjąć płatność po złożeniu zamówienia, w takim przypadku natychmiast otrzymasz numer zamówienia i potwierdzenie e-mail. Jednak w niektórych okolicznościach płatność może zostać autoryzowana w oczekiwaniu na dodatkowe kontrole bezpieczeństwa, w takim przypadku otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia po zatwierdzeniu i uregulowaniu płatności (zwykle w ciągu 24 godzin).

Pamiętaj, że jeśli korzystasz z Multibanco do opłacenia zamówienia i istnieje potrzeba przetworzenia zwrotu pieniędzy, nie możemy przetworzyć tego za pomocą oryginalnej metody płatności. W takim przypadku członek naszego zespołu skontaktuje się z Tobą, aby przetworzyć to na inną metodę płatności.

Problemy z płatnościami i odrzucone płatności

Nie możemy ujawnić żadnych konkretnych informacji dotyczących odrzuconych płatności. Ogólne przyczyny spadku byłyby następujące;

  • Karta wygasła
  • Nieprawidłowy numer karty
  • Uwierzytelnianie 3D Secure nie powiodło się
  • Niewystarczające środki
  • Kod CVC odrzucony
  • Karta zablokowana
  • AVS odrzucony (dane adresu rozliczeniowego wprowadzone przez kupującego są nieprawidłowe)

Jeśli masz problem z odrzuconą płatnością, zalecamy skontaktowanie się bezpośrednio z wybranym dostawcą metody płatności w celu uzyskania dodatkowych informacji. Oto kilka przydatnych informacji na temat Klarna i PayPal:

Obsługa klienta Klarna

Międzynarodowy: +44 (0) 20 300 50833 Międzynarodowy: +44 (0) 808 189 3333

customer.service@klarna.co.uk 

Obsługa klienta PayPal

Stawki lokalne: 0223064492

https://www.paypal.com/uk/smarthelp/contact-us?email=privacy

Przyjęcie zamówienia

Przyjęcie zamówienia nastąpi dopiero po wysłaniu towaru przez sprzedawcę. Przetwarzanie płatności i potwierdzenie zamówienia nie stanowią prawnie wiążącej umowy. Przed wysłaniem towarów Fruugo i / lub sprzedawca ma prawo odrzucić zamówienie z dowolnego powodu.