Wysyłamy następujące wiadomości e-mail na adres e-mail podany przy kasie:
- Zamów wiadomość e-mail z podziękowaniem – ta wiadomość e-mail jest wysyłana natychmiast, aby potwierdzić otrzymanie zamówienia i podać numer referencyjny zamówienia.
- Zamów wiadomość e-mail z potwierdzeniem – ta wiadomość e-mail jest wysyłana, gdy sprzedawcy potwierdzą, że są w stanie zaakceptować Twoje zamówienie i proces jego realizacji został rozpoczęty. Otrzymasz osobne potwierdzenia dla każdej części zamówienia, jeśli dokonałeś zakupów od różnych sprzedawców na naszym rynku.
- Zamów e-mail „Wysłano” – ta wiadomość e-mail jest wysyłana, gdy sprzedawca (e) wyśle Twój przedmiot (y). Otrzymasz osobne powiadomienia o wysyłce dla każdej części zamówienia, jeśli dokonałeś zakupów od różnych sprzedawców na naszym rynku.
- E-mail z informacją o wysyłce – ta wiadomość e-mail zawiera szczegółowe informacje o śledzeniu przesyłki. Pamiętaj, że są wysyłane tylko w przypadku zamówień wysyłanych w ramach usługi monitorowanej, nie otrzymasz aktualizacji wysyłki, jeśli wybrałeś usługę standardową.
Chociaż posiadamy sprawdzanie poprawności adresu e-mail, aby ograniczyć prawdopodobieństwo przypadkowego wprowadzenia nieprawidłowych / nieprawidłowych danych przy kasie, popełniane są błędy i jeśli nie otrzymałeś pierwszego e-maila, mogło się to zdarzyć.
Sugerujemy, abyś:
- Sprawdź folder spamu lub śmieci w swoich e-mailach.
- Sprawdź karty Społeczności i Promocje (tylko Gmail).
- Następnie dodaj adres no-reply@fruugo.com do swojej książki adresowej lub bezpiecznej listy.
Jeśli nadal nie możesz znaleźć e-maila z podziękowaniem:
Odwiedź nasze interaktywne Centrum pomocy (klikając wstecz na stronę) i odpowiedz na kilka krótkich pytań, aby uzyskać pomoc od naszego zespołu obsługi klienta. Nie próbuj składać kolejnego zamówienia, dopóki nie pomożemy Ci stwierdzić, że pierwsze zamówienie nie powiodło się.