Zwroty
Możesz zwrócić zamówienie lub dowolną część zamówienia, aby uzyskać pełny zwrot pieniędzy, jeśli nie jesteś zadowolony z jakiegokolwiek powodu.
Musisz zarejestrować swój zwrot w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia i odesłać towar do sprzedawcy zgodnie z jego instrukcjami bez zbędnej zwłoki, aw każdym razie nie później niż 14 dni od zarejestrowania zwrotu.
Jeśli zamówiłeś produkty u różnych sprzedawców, musisz postępować zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zwrotów dla każdego sprzedawcy indywidualnie.
Aby rozpocząć proces zwrotu:
Jeśli w paczce znajdują się informacje o zwrotach, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami, aby zwrócić paczkę bezpośrednio do sprzedawcy. Nie ma potrzeby powiadamiania nas o chęci zwrotu zamówienia, jeśli masz potrzebne dane.
Jeśli nie, odwiedź nasze Centrum pomocy (klikając wstecz na stronę) i odpowiedz na kilka szybkich, interaktywnych pytań, aby otrzymać formularz zwrotu ze szczegółowymi instrukcjami.
Ważna uwaga: wszystkie zamówienia należy zwrócić bezpośrednio do sprzedawcy (-ów). Prosimy nie zwracać żadnych przedmiotów do siedziby Fruugo. Nie ponosimy odpowiedzialności za towary zwrócone bezpośrednio do Fruugo.
W przypadku zwrotów obowiązują te same wyłączenia, co w przypadku prawa do odstąpienia od umowy. Należy pamiętać, że nie można zwrócić następujących towarów:
Towary, które są wyraźnie spersonalizowane lub wykonane zgodnie z Twoimi specyfikacjami.
Towary, które mogą szybko psuć się, np. Świeże owoce, świeże kwiaty.
Towary wymagające ochrony zdrowia lub higieny, jeśli są otwarte, np. makijaż, bielizna, przekłuta biżuteria.
Nagrania audio lub wideo lub oprogramowanie komputerowe, jeśli zostało otwarte.
Gazety, czasopisma i magazyny.
Dodatkowe informacje:
Zwracane towary muszą być w stanie nadającym się do sprzedaży.
Zwracany towar musi być nienoszony / nieużywany z oryginalnymi metkami i opakowaniem.
Towar powinien być zapakowany w taki sposób, aby zarówno przedmiot, jak i opakowanie firmowe (jeśli dotyczy) nie zostały uszkodzone podczas transportu. Fruugo i nasi sprzedawcy nie ponoszą odpowiedzialności za przedmioty uszkodzone podczas transportu.
Ponosisz odpowiedzialność za koszty przesyłki zwrotnej, chyba że przedmiot dotarł wadliwy lub uszkodzony.
Jeśli zwracasz wszystkie produkty od konkretnego sprzedawcy, zwrócimy Ci pierwotne koszty wysyłki. Pamiętaj, że jeśli zdecydujesz się na przesyłkę ekspresową, zwrócimy tylko koszt standardowej dostawy.
W przypadku zakupów od wielu sprzedawców należy wysłać towary do każdego sprzedawcy oddzielnie.
Zdecydowanie zalecamy skorzystanie z usługi śledzenia przesyłek (z ubezpieczeniem w stosownych przypadkach dla wartości towarów), zachowując dowód nadania przesyłki. Fruugo i nasi sprzedawcy nie ponoszą odpowiedzialności za przedmioty zagubione w transporcie zwrotnym.
Jeśli zwracany produkt jest wysyłany za granicę, należy oznaczyć jako „ZWRÓCONE TOWARY”, aby uniknąć ponoszenia przez sprzedawcę jakichkolwiek opłat celnych po otrzymaniu zwrotu.
W przypadku zwrotu zamówienia, które nie spełnia tych warunków, można odmówić zwrotu i zwrócić go lub zaoferować obniżony zwrot pieniędzy.
Towar uszkodzony lub wadliwy
Jeśli Twoje zamówienie dotarło uszkodzone lub masz problemy z zakupionym produktem, skontaktuj się ze sprzedawcą tak szybko, jak to możliwe, do
Odwiedzenie naszego Centrum pomocy (po kliknięciu strony wstecz) i udzielenie odpowiedzi na kilka szybkich, interaktywnych pytań.
Uwaga: większość sprzedawców detalicznych będzie wymagać zdjęcia lub filmu pokazującego uszkodzenie, usterkę lub otrzymany nieprawidłowy przedmiot, aby móc zapewnić rozwiązanie. Najczęstsze rozwiązania problemów związanych z uszkodzonymi lub wadliwymi towarami to:
Sprzedawca może być w stanie zapewnić zamiennik.
Sprzedawca może zaoferować zniżkę, aby zatrzymać towary z niewielkimi uszkodzeniami.
Jeśli sprzedawca nie może wymienić przedmiotu, a nie chcesz zaakceptować rabatu, możesz anulować zamówienie i zwrócić towar, aby uzyskać pełny zwrot pieniędzy. Niektórzy sprzedawcy detaliczni mogą oferować odbiór towarów. Niektórzy sprzedawcy zapewniają w tym celu bezpłatną etykietę zwrotną. Jeśli jednak sprzedawca nie będzie w stanie odebrać przedmiotu lub zapewnić bezpłatnej etykiety zwrotnej, zwróci uzasadnione koszty przesyłki zwrotnej po dostarczeniu kopii potwierdzenia zwrotu.
Odmowa dostawy
W przypadku odmowy przyjęcia całości lub części zamówienia (w przypadku gdy produkty lub opakowanie nie wydają się uszkodzone lub wadliwe), wszelkie opłaty i prowizje poniesione przez sprzedawcę w związku z odmową przyjęcia przesyłki mogą zostać odliczone od zwrotu kosztów. To samo dotyczy sytuacji, gdy śledzenie stwierdza, że podjęto próbę doręczenia, a przesyłka oczekuje na odbiór z placówki pocztowej, a przesyłka nie zostanie odebrana i zwrócona do nadawcy.
Zwroty kosztów
Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu towaru przez sprzedawcę.
Jeśli sprzedawca zaproponował, że odbierze towar, otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni od anulowania umowy.
Otrzymasz wiadomość e-mail, gdy produkty dotrą do sprzedawcy i zostaną zaakceptowane do zwrotu.
Zwroty kosztów będą dokonywane na te same sposoby płatności, które zostały pierwotnie użyte do zakupu towarów. W przypadku niektórych rodzajów płatności przelewem bankowym, takich jak Multibanco, nie ma możliwości zwrotu pieniędzy, prosimy o kontakt w celu uzyskania pomocy.
Zwroty kosztów zwykle pojawiają się na koncie w ciągu 1-5 dni roboczych, w zależności od użytej metody płatności.
Wymiany
Niestety nie jesteśmy w stanie wymienić produktów, prosimy postępować zgodnie z procedurą zwrotu, korzystając z powyższych informacji.