A Theory of Fun for Game Design
- Marka: Unbranded
A Theory of Fun for Game Design
- Marka: Unbranded
Akceptujemy następujące metody płatności
Opis
- Marka: Unbranded
- Kategoria: Komputery i Internet
-
Data wydania: 2013/12/31
-
Format: Paperback
-
Język: English
-
Wydawca / Wytwórnia płytowa: O'Reilly Media
-
Ilość stron: 297
-
Wykonawca: Raph Koster
- Identyfikator Fruugo: 336105951-739712482
- ISBN: 9781449363215
Dostawa i zwroty
Wysyłka w ciągu 5 dni
-
STANDARD: 29,99 zł - Dostawa między wt. 09 grudnia 2025–pt. 12 grudnia 2025
Wysyłka z Wielka Brytania
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów