Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

259,00 zł
+ 74,99 zł wysyłka

Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

  • Marka: Unbranded
Sprzedawca:

Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

  • Marka: Unbranded

259,00 zł

Tylko 1 zostało w magazynie
+ 74,99 zł wysyłka

Polityka zwrotów w ciągu 14 dni

Sprzedawca:

259,00 zł

Tylko 1 zostało w magazynie
+ 74,99 zł wysyłka

Polityka zwrotów w ciągu 14 dni

Metody płatności:

Opis

Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

Brand Positioning is an English translation of an exceptionally well-renowned Dutch textbook, which provides a practical approach to analysing, defining and developing a brands positioning and strategy. The book works step-by-step through the creation of an effective marketing strategy.
  • Marka: Unbranded
  • Kategoria: Biografia
  • Format: Paperback
  • Autor: Alsem | Karel Jan H
  • Język: English
  • Wydawca / Wytwórnia płytowa: Taylor &amp Francis
  • Ilość stron: 254
  • Identyfikator Fruugo: 42644143-87105429
  • ISBN: 9780367250195

Dostawa i zwroty

Wysyłka w ciągu 24 godzin

  • STANDARD: 74,99 zł - Dostawa między pt. 02 stycznia 2026–śr. 07 stycznia 2026

Wysyłka z Wielka Brytania

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów