Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer

259,00 zł
+ 21,49 zł wysyłka

Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer

  • Marka: Unbranded
Sprzedawca:

Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer

  • Marka: Unbranded
Cena: 259,00 zł
Sprzedawca:
259,00 zł
+ 21,49 zł wysyłka

Tylko 1 zostało w magazynie

Akceptujemy następujące metody płatności

Opis

Condition: Brand New Format: Trade Paperback - Publisher: Kogan Pag - Publisher Date: 2004 - Pages: - Dimensions: - Category: Textbook
  • Marka: Unbranded
  • Kategoria: Biznes, Finanse i Prawo
  • Data wydania: 2004
  • Format: Trade Paperback
  • Autor: Merlin Stone
  • Język: English
  • Rozmiar:
  • Wydawca / Wytwórnia płytowa: Kogan Pag
  • Identyfikator Fruugo: 417930892-881290600
  • ISBN: 9780749442927

Dostawa i zwroty

Wysyłka w ciągu 3 dni

  • STANDARD: 21,49 zł - Dostawa między śr. 22 października 2025–pt. 31 października 2025

Wysyłka z Wielka Brytania

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów