Aktualizacja: czerwiec 2024 r
Anulowanie
Jak określono w naszych Warunkach użytkowania i Zasadach dotyczących prawa do odstąpienia od umowy, zgodnie z obowiązującym prawem konsumenci z terenu UE, EOG i Wielkiej Brytanii mają prawo odstąpić od niektórych zakupów online lub anulować je w celu uzyskania zwrotu pieniędzy. Prawo do odstąpienia od umowy lub anulowania (zwane dalej łącznie „prawem do odstąpienia od umowy”) umożliwia konsumentom z terenu UE, EOG i Wielkiej Brytanii wycofanie się z zakupu dóbr materialnych w ciągu 14 dni od odbioru przesyłki i odesłanie zakupionych towarów w zamian za zwrot pieniędzy.
Ponadto i bez ograniczania prawa do odstąpienia od umowy przysługującego na terenie UE, EOG i Wielkiej Brytanii Fruugo dobrowolnie zapewnia okres zwrotu wszystkim klientom z całego świata (szczegóły na stronie Zwroty).
Należy pamiętać, że w przeważającej liczbie przypadków nie ma możliwości anulowania zamówienia przed wysyłką, ponieważ w odniesieniu do większości zamówień proces realizacji rozpoczyna się natychmiast (obowiązują wyjątki, np. w przypadku produktów z określonym czasem realizacji).
Aby odstąpić od zakupu, prosimy zapoznać się z Zasadami dotyczącymi prawa do odstąpienia od umowy i odwiedzić nasze interaktywne centrum pomocy.
Należy pamiętać, że odmowa przyjęcia zamówienia nie jest skuteczną metodą odstąpienia od umowy. W przypadku odmowy przyjęcia zamówienia koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od kwoty zwrotu.
Modyfikacje
W niektórych przypadkach możliwe jest wprowadzenie podstawowych zmian w zamówieniu, tylko jeśli nie zostało ono jeszcze potwierdzone lub wysłane przez sprzedawcę. Podstawowe modyfikacje obejmowałyby zmianę rozmiaru lub koloru przedmiotu lub drobną aktualizację adresu dostawy. Nie ma możliwości zmiany jednej pozycji na inną, jeśli wartość jest inna, ani całkowitej zmiany adresu dostawy z jednego adresu na inny.
Jeśli chcesz spróbować zmienić swoje zamówienie
Odwiedź nasze Centrum pomocy (klikając wstecz na stronę) i odpowiedz na kilka szybkich, interaktywnych pytań.
Jeśli zmiana zamówienia nie będzie możliwa, na przykład dlatego, że zostało już wysłane, należy poczekać na dostawę przedmiotów i zwrócić je, korzystając z informacji zawartych w części „Zwroty, refundacje i wymiany” często zadawanych pytań (FAQ)
Jeśli nie są w stanie zmodyfikować Twojego zamówienia, na przykład jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, będziesz musiał poczekać na dostawę i zwrócić towary, korzystając z informacji zawartych w często zadawanych pytaniach dotyczących zwrotów, zwrotów kosztów i wymiany.
Jeśli podany adres dostawy był nieprawidłowy i nie możesz go zaktualizować, kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji.