
Influencer Relations: Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition
+ 9,99 zł wysyłka

Influencer Relations: Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition
- Marka: Unbranded
Influencer Relations: Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition
- Marka: Unbranded
Cena: |
Tylko 5 zostało w magazynie
Akceptujemy następujące metody płatności
Opis
- Marka: Unbranded
- Kategoria: Biznes, Finanse i Prawo
-
Data wydania: 14/02/2018
-
Format: Książki / softback
-
Autor: Chapple, Duncan S
-
Język: Angielski
-
Rozmiar: 23,4 x 15,6 x 0,9 centymetra (0
-
Długość: Strony: 152
-
Wydawca / Wytwórnia płytowa: Folrose
- Identyfikator Fruugo: 336448499-740058871
- ISBN: 9780906378083
Dostawa i zwroty
Wysyłka w ciągu 4 dni
-
STANDARD: 9,99 zł - Dostawa między pon. 27 października 2025–śr. 05 listopada 2025
Wysyłka z Wielka Brytania
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów