Influencer Relations: Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition

129,00 zł
+ 9,99 zł wysyłka

Influencer Relations: Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition

  • Marka: Unbranded
Sprzedawca:

Influencer Relations: Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition

  • Marka: Unbranded
Cena: 129,00 zł
Sprzedawca:
129,00 zł
+ 9,99 zł wysyłka

Tylko 5 zostało w magazynie

Akceptujemy następujące metody płatności

Opis

Stan: Brand NewFormat: Oprawa miękka / miękka oprawa - Wydawca: Folrose - Wydawca Data: 14/02/2018 - Strony: 152 - Wymiary: 23,4 x 15,6 x 0,9 centymetra (0 - Kategoria: Biznes, Marketing, Public Relations,
  • Marka: Unbranded
  • Kategoria: Biznes, Finanse i Prawo
  • Data wydania: 14/02/2018
  • Format: Książki / softback
  • Autor: Chapple, Duncan S
  • Język: Angielski
  • Rozmiar: 23,4 x 15,6 x 0,9 centymetra (0
  • Długość: Strony: 152
  • Wydawca / Wytwórnia płytowa: Folrose
  • Identyfikator Fruugo: 336448499-740058871
  • ISBN: 9780906378083

Dostawa i zwroty

Wysyłka w ciągu 4 dni

  • STANDARD: 9,99 zł - Dostawa między pon. 27 października 2025–śr. 05 listopada 2025

Wysyłka z Wielka Brytania

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów