
Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer
+ 21,49 zł wysyłka

Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer
- Marka: Unbranded
Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer
- Marka: Unbranded
Cena: |
Tylko 1 zostało w magazynie
Akceptujemy następujące metody płatności
Opis
- Marka: Unbranded
- Kategoria: Biznes, Finanse i Prawo
-
Data wydania: 2004
-
Format: Trade Paperback
-
Autor: Merlin Stone
-
Język: English
-
Rozmiar:
-
Wydawca / Wytwórnia płytowa: Kogan Pag
- Identyfikator Fruugo: 417930892-881290600
- ISBN: 9780749442927
Dostawa i zwroty
Wysyłka w ciągu 3 dni
-
STANDARD: 21,49 zł - Dostawa między śr. 22 października 2025–pt. 31 października 2025
Wysyłka z Wielka Brytania
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów