Branded Women In U.s. Television by Peter Bjelskou Paperback Book

199,00 zł
+ 39,99 zł wysyłka

Branded Women In U.s. Television by Peter Bjelskou Paperback Book

  • Marka: Unbranded
Sprzedawca:

Branded Women In U.s. Television by Peter Bjelskou Paperback Book

  • Marka: Unbranded

199,00 zł

Tylko 6 zostało w magazynie
+ 39,99 zł wysyłka
Sprzedawca:

199,00 zł

Tylko 6 zostało w magazynie
+ 39,99 zł wysyłka

Akceptujemy następujące metody płatności

Opis

Ta książka analizuje lokowanie produktu i integrację marki w amerykańskiej telewizji. Posługując się przykładami od sponsoringu telewizyjnego z lat 50. po The Real Housewives, Bjelskou ilustruje, w jaki sposób komercjalizacja programów telewizyjnych wpływa zarówno na formaty, jak i narracje oraz jak te gatunki rozmawiają ze współczesnymi środowiskami politycznymi i społecznymi.
  • Marka: Unbranded
  • Kategoria: Społeczeństwo i Polityka
  • Data wydania: 2016-02-06
  • Format: Oprawa miękka
  • Autor: Piotr Bjelskou
  • Język: Angielski
  • Wydawca / Wytwórnia płytowa: Wydawnictwo Bloomsbury
  • Ilość stron: 142
  • Identyfikator Fruugo: 47833952-724486247
  • ISBN: 9781498507387

Dostawa i zwroty

Wysyłka w ciągu 24 godzin

  • STANDARD: 39,99 zł - Dostawa między pt. 31 października 2025–śr. 05 listopada 2025

Wysyłka z Wielka Brytania

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów