Visual Thinking: For Design (Morgan Kaufmann Series in Interactive Technologies)

309,00 zł
+ 21,49 zł wysyłka

Visual Thinking: For Design (Morgan Kaufmann Series in Interactive Technologies)

  • Marka: Unbranded
Sprzedawca:

Visual Thinking: For Design (Morgan Kaufmann Series in Interactive Technologies)

  • Marka: Unbranded

309,00 zł

Tylko 1 zostało w magazynie
+ 21,49 zł wysyłka

Polityka zwrotów w ciągu 14 dni

Sprzedawca:

309,00 zł

Tylko 1 zostało w magazynie
+ 21,49 zł wysyłka

Polityka zwrotów w ciągu 14 dni

Metody płatności:

Opis

Visual Thinking: For Design (Morgan Kaufmann Series in Interactive Technologies)

Condition: Brand NewFormat: Paperback - Publisher: Morgan Kaufmann - Publisher Date: 2008-04-04 - Pages: 256 - Dimensions: 191 mm X 235 mm - Category: Computer
  • Marka: Unbranded
  • Kategoria: Komputery i Internet
  • Data wydania: 2008-04-04
  • Format: Paperback
  • Autor: Ware, Colin
  • Język: English
  • Rozmiar: 191 mm X 235 mm
  • Długość: Pages: 256
  • Wydawca / Wytwórnia płytowa: Morgan Kaufmann
  • Identyfikator Fruugo: 336128964-739739306
  • ISBN: 9780123708960

Dostawa i zwroty

Wysyłka w ciągu 3 dni

  • STANDARD: 21,49 zł - Dostawa między wt. 30 grudnia 2025–czw. 08 stycznia 2026

Wysyłka z Wielka Brytania

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów