 
            Objectivity and Subjectivity in Social Research
+ 26,49 zł wysyłka
 
Objectivity and Subjectivity in Social Research
- Marka: Unbranded
Objectivity and Subjectivity in Social Research
- Marka: Unbranded
Akceptujemy następujące metody płatności
Opis
- Marka: Unbranded
- Kategoria: Społeczeństwo i Polityka
- 
      Data wydania: 2012/10/25
- 
      Format: Oprawa miękka
- 
      Język: Angielski
- 
      Wydawca / Wytwórnia płytowa: SAGE Publications Ltd
- 
      Ilość stron: 200
- 
      Wykonawca: Gayle Letherby
- Identyfikator Fruugo: 335983077-739589586
- ISBN: 9780857028419
Dostawa i zwroty
  
    Wysyłka w ciągu 3 dni
- 
                STANDARD: 26,49 zł - Dostawa między pt. 14 listopada 2025–śr. 19 listopada 2025 
Wysyłka z Wielka Brytania
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów