The Adweek Copywriting Handbook by Joseph Sugarman Paperback

84,00 zł
+ 53,49 zł wysyłka

The Adweek Copywriting Handbook by Joseph Sugarman Paperback

  • Marka: Unbranded
Sprzedawca:

The Adweek Copywriting Handbook by Joseph Sugarman Paperback

  • Marka: Unbranded

84,00 zł

Tylko 7 zostało w magazynie
+ 53,49 zł wysyłka
Sprzedawca:

84,00 zł

Tylko 7 zostało w magazynie
+ 53,49 zł wysyłka

Akceptujemy następujące metody płatności

Opis

Adweek Copywriting Handbook obejmuje każdy aspekt procesu copywritingu w prostych i łatwych do zrozumienia krokach zarówno dla młodych profesjonalistów reklamy, jak i starych wyjadaczy. Zaczynając od samego początku procesu, książka pokazuje copywriterom, jak przygotować się do pisania o produkcie, zanim przejdą do samego aktu pisania.
  • Marka: Unbranded
  • Kategoria: Biznes, Finanse i Prawo
  • Format: Oprawa miękka
  • Autor: Józef Sugarman
  • Język: Angielski
  • Wydawca / Wytwórnia płytowa: John Wiley & Sons
  • Ilość stron: 368
  • Identyfikator Fruugo: 8055795-17363559
  • ISBN: 9780470051245

Dostawa i zwroty

Wysyłka w ciągu 24 godzin

  • STANDARD: 53,49 zł - Dostawa między pon. 01 grudnia 2025–czw. 04 grudnia 2025

Wysyłka z Wielka Brytania

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów