Measurement in the Social Sciences

149,00 zł
+ 26,99 zł wysyłka

Measurement in the Social Sciences

  • Marka: Unbranded
Sprzedawca:

Measurement in the Social Sciences

  • Marka: Unbranded

149,00 zł

W magazynie
+ 26,99 zł wysyłka
Sprzedawca:

149,00 zł

W magazynie
+ 26,99 zł wysyłka

Akceptujemy następujące metody płatności

Opis

This textbook is designed to bridge the gap between the theorist and the methodologist by presenting an integrated approach to measurement. By differentiating between random and systematic error it conveys both statistical techniques and their theoretical underpinnings essential to students of sociology and political science. Language: English
  • Marka: Unbranded
  • Kategoria: Społeczeństwo i Polityka
  • Data wydania: 1980/04/30
  • Format: Paperback
  • Język: English
  • Wydawca / Wytwórnia płytowa: Cambridge University Press
  • Ilość stron: 212
  • Wykonawca: Zeller Richard A.
  • Identyfikator Fruugo: 337406498-741040777
  • ISBN: 9780521299411

Dostawa i zwroty

Wysyłka w ciągu 4 dni

  • STANDARD: 26,99 zł - Dostawa między śr. 05 listopada 2025–pon. 10 listopada 2025

Wysyłka z Wielka Brytania

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów