Opis
1. Programowanie oparte na komunikatach. - 1. 1 Programowanie w systemie Windows 98. - 1. 2 Komponenty okna. - 1. 3 kolejki komunikatów. - 1. 4 Funkcje wywołania zwrotnego okna. - 1. 5 Funkcja WinMain (). - 1. 6 komunikatów systemu Windows 98. - 1. 7 Kilka ważnych wiadomości. - 1. 8 Streszczenie. - 2. Zarządzanie oknami. - 2. 1 Klasy okien. - 2. 2 Tworzenie okna. - 2. 3 WinMain () Ponownie odwiedzony. - 2. 4 programy obsługi komunikatów. - 2. 5 Program Hello. - 2. 6 Struktura programu dla systemu Windows 98. - 2. 7 Streszczenie. - 3. Orientacja obiektu. - 3. 1 Programowanie obiektowe. - 3. 2 Obiekt menedżera. - 3. 3 Okna i obiekty. - 3. 4 Skrzynki wiadomości. - 3. 5 Menu kontekstowe. - 3. 6 Klasa WIDOK. - 3. 7 Streszczenie. - 4. Długopisy i pędzle. - 4. 1 Interfejs urządzenia graficznego. - 4. 2 Obiekty GDI. - 4. 3 Układy współrzędnych systemu Windows 98. - 4. 4 Funkcje rysowania GDI. - 4. 5 Śledzenie myszy. - 4. 6 Streszczenie. - 5. Mapy bitowe. - 5. 1 Piksele i kolory. - 5. 2 Zasoby dotyczące systemu Windows 98. - 5. 3 Wyświetlanie zasobu mapy bitowej. - 5. 4 Klasa DIB. - 5. 5 Przechowywanie obrazów w plikach. - 5. 6 Streszczenie. - 6. Palety. - 6. 1 Palety logiczne i systemowe. - 6. 2 Wiadomości palety. - 6. 3 Tworzenie palety. - 6. 4 Klasa PALETTE. - 6. 5 Aktualizacja klasy DIB. - 6. 6 Streszczenie. - 7. Animacja sprite'ów. - 7. 1 Klasa SPRITE. - 7. 2 Animacja. - 7. 3 Migotanie. - 7. 4 Przezroczystość. - 7. 5 wątków. - 7. 6 Streszczenie. - 8. Grafika szkieletowa. - 8. 1 Światy wielokątne. - 8. 2 Obiekty ŚWIAT i SCENA. - 8. 3 Rysunek linii. - 8. 4 Przycinanie linii. - 8. 5 Streszczenie. - 9. Techniki wypełniania wielokątów. - 9. 1 Podejście GDI. - 9. 2 Kontury wielokątów. - 9. 3 Wypełnienie jednolitym kolorem. - 9. 4 Rysowanie obrazów 3D. - 9. 5 fragmentów wirtualnego świata. - 9. 6 Streszczenie. - 10. Programowanie w asemblerze. - 10. 1 Podstawy obsługi komputera. - 10. 2 Aktualizacja pętli komunikatów. - 10. 3 Rejestry 80x86. - 10. 4 Przekazywanie danych. - 10. 5 Operacje arytmetyczne i logiczne. - 10. 6 Kontrola przepływu. - 10. 7 szybszych procedur wypełniania wielokątów. - 10. 8 Stos programów. - 10. 9 Podsumowanie. - 11. Matematyka geometrii 3D. - 11. 1 Wektory i macierze. - 11. 2 Klasa VECTOR. - 11. 3 Iloczyn skalarny. - 11. 4 Iloczyn wektorowy. - 11. 5 Potrójny produkt. - 11. 6 Linie i płaszczyzny. - 11. 7 Streszczenie. - 12. Projekcja głośności oglądania. - 12. 1 Rzuty perspektywiczne. - 12. 2 Głośność wyświetlania. - 12. 3 Robienie migawki. - 12. 4 Rzutowanie i przycinanie. - 12. 5 Znikający sześcian. - 12. 6 Streszczenie. - 13. Usuwanie ukrytych pikseli. - 13. 1 Konstruowanie obrazu sceny. - 13. 2 Algorytm malarza. - 13. 3 płaszczyzny rozdzielające. - 13. 4 Partycjonowanie przestrzeni binarnej. - 13. 5 Rysowanie w odwrotnej kolejności. - 13. 6 Z. - 13. 7 Streszczenie. - 14. Cieniowanie kolorów i tekstury. - 14. 1 Światła i powierzchnie. - 14. 2 opcje cieniowania. - 14. 3 Mapowanie tekstur. - 14. 4 Optymalizacje wdrożenia. - 14. 5 Percepcja głębi. - 14. 6 Streszczenie. - 15. W ruchu. - 15. 1 Potok graficzny. - 15. 2 Animowanie wirtualnego świata. - 15. 3 Tłumaczenia. - 15. 4 obroty. - 15. 5 Przekształcanie współrzędnych. - 15. 6 Streszczenie. -Dopisek. Język: angielski
-
Identyfikator Fruugo:
337889757-741549048
-
ISBN:
9781447112310
Dostawa i zwroty
Wysyłka w ciągu 4 dni
Wysyłka z Wielka Brytania
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów