Designing A World For Everyone by Jeremy Myerson Paperback Book

239,00 zł
+ 56,49 zł wysyłka

Designing A World For Everyone by Jeremy Myerson Paperback Book

  • Marka: Unbranded
Sprzedawca:

Designing A World For Everyone by Jeremy Myerson Paperback Book

  • Marka: Unbranded

239,00 zł

W magazynie
+ 56,49 zł wysyłka
Sprzedawca:

239,00 zł

W magazynie
+ 56,49 zł wysyłka

Akceptujemy następujące metody płatności

Opis

The way we experience the world is largely through the design of the places products communications services and systems we encounter every day. Design determines how difficult or easy it is to achieve certain things whether taking a bath cooking a meal crossing the street or making a call we all want a world that works for us all the time. However some people are excluded from the simplest and most basic everyday experiences. Why This is because the act of designing has given insufficient consideration to their level of physical ability or cognitive difference or cultural background or economic circumstance.Over the past 30 years however there has been a shift in designing to become more empathic and inclusive of different human needs. The Helen Hamlyn Centre for Design at the Royal College of Art first pioneered the concept of inclusive design in the early 1990s and it has gone on to build an extensive portfolio of collaborative projects over a long period developing new methods coaching designers at all levels in the approach and bringing a more inclusive way of thinking about design to international attention. This book shows the parameters of inclusive design through the lens of the centres own projects in the field. It therefore maps a movement and at the same time marks a milestone the 30th anniversary of the Helen Hamlyn Centre for Design in 2021. 30 everyday artefacts and environments are explored. These vary in scale some are simple handheld objects while others form part of large and complex environments or systems. Some have reached the market others we can file under ideas for the future. All reflect an approach which could be described as designing with people as opposed to designing for people.
  • Marka: Unbranded
  • Kategoria: Sztuka, Architektura i Fotografia
  • Data wydania: 2021-07-01
  • Format: Hardback
  • Autor: Jeremy Myerson
  • Język: English
  • Wydawca / Wytwórnia płytowa: Lund Humphries Publi
  • Identyfikator Fruugo: 58667172-118980640
  • ISBN: 9781848224636

Dostawa i zwroty

Wysyłka w ciągu 24 godzin

  • STANDARD: 56,49 zł - Dostawa między pon. 03 listopada 2025–czw. 06 listopada 2025

Wysyłka z Wielka Brytania

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów