Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices Paperback

319,00 zł
+ 48,49 zł wysyłka

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices Paperback

  • Marka: Unbranded
Sprzedawca:

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices Paperback

  • Marka: Unbranded

319,00 zł

W magazynie
+ 48,49 zł wysyłka
Sprzedawca:

319,00 zł

W magazynie
+ 48,49 zł wysyłka

Akceptujemy następujące metody płatności

Opis

The main goal of this book is to draw attention to possible applications of public relations and advertising theories. The authors provide an overview of key studies and contributions to the theories as well as explore how the theoretical concepts can be applied in public relations.
  • Marka: Unbranded
  • Kategoria: Sporty i Hobby
  • Format: Paperback
  • Język: English
  • Wydawca / Wytwórnia płytowa: Peter Lang AG
  • Ilość stron: 424
  • Identyfikator Fruugo: 225637392-481545024
  • ISBN: 9783631766750

Dostawa i zwroty

Wysyłka w ciągu 24 godzin

  • STANDARD: 48,49 zł - Dostawa między śr. 19 listopada 2025–pon. 24 listopada 2025

Wysyłka z Wielka Brytania

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów