149,00 zł
+ 26,49 zł wysyłka

Rhetoric Online

  • Marka: Unbranded
Sprzedawca:

Rhetoric Online

  • Marka: Unbranded

149,00 zł

W magazynie
+ 26,49 zł wysyłka
Sprzedawca:

149,00 zł

W magazynie
+ 26,49 zł wysyłka

Akceptujemy następujące metody płatności

Opis

The second edition of Rhetoric Online: The Politics of New Media has been extensively revised and expanded in order to systematically examine how rhetorical theory can be applied to political activity across a wide range of new media technologies. Warnick and Heineman study the web as a public sphere touching on how websites social media smartphone applications blogs viral video and web-based anti-institutional practices such as hacktivism impact everything from electoral politics to activism. Furthermore they provide critical insight into how rhetoricians might consider existing theories of persuasion identity narrative intertextuality social movements and more in the context of evolving new media technology. This edition contains completely new chapters on viral video social identity and social media and anti-institutional politics online. Language: English
  • Marka: Unbranded
  • Kategoria: Społeczeństwo i Polityka
  • Data wydania: 2012/01/27
  • Format: Paperback
  • Język: English
  • Wydawca / Wytwórnia płytowa: Peter Lang Inc. International Academic Publishers
  • Ilość stron: 170
  • Wykonawca: Barbara Warnick
  • Identyfikator Fruugo: 437106370-916032827
  • ISBN: 9781433113291

Dostawa i zwroty

Wysyłka w ciągu 6 dni

  • STANDARD: 26,49 zł - Dostawa między pt. 05 grudnia 2025–śr. 10 grudnia 2025

Wysyłka z Wielka Brytania

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów