Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

359,00 zł
+ 74,49 zł wysyłka

Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

  • Marka: Unbranded
Sprzedawca:

Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

  • Marka: Unbranded

359,00 zł

Tylko 2 zostało w magazynie
+ 74,49 zł wysyłka

Polityka zwrotów w ciągu 14 dni

Sprzedawca:

359,00 zł

Tylko 2 zostało w magazynie
+ 74,49 zł wysyłka

Polityka zwrotów w ciągu 14 dni

Metody płatności:

Opis

Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

Social media plays an important role for businesses and consumers. The importance of social media does not only stem from connecting businesses and consumers. It is also a very important resource.
  • Marka: Unbranded
  • Kategoria: Biografia
  • Format: Paperback
  • Autor: Taylor &amp Francis
  • Język: English
  • Wydawca / Wytwórnia płytowa: Taylor &amp Francis
  • Ilość stron: 190
  • Identyfikator Fruugo: 435170839-912811790
  • ISBN: 9781032059914

Dostawa i zwroty

Wysyłka w ciągu 24 godzin

  • STANDARD: 74,49 zł - Dostawa między śr. 31 grudnia 2025–pon. 05 stycznia 2026

Wysyłka z Wielka Brytania

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów