159,00 zł
+ 26,49 zł wysyłka

Lost in Media

  • Marka: Unbranded
Sprzedawca:

Lost in Media

  • Marka: Unbranded

159,00 zł

W magazynie
+ 26,49 zł wysyłka
Sprzedawca:

159,00 zł

W magazynie
+ 26,49 zł wysyłka

Akceptujemy następujące metody płatności

Opis

Lost in Media examines collectively the ethical issues that have arisen in media-driven everyday life and will that arise as paradigm shifts occur on a global scale. Films television and the new media often serve the globalization aims of a capitalist society as they function to socially reproduce the hegemonic norms values and styles of the larger society. Chapters in the book use the tradition of critical theory to look at issues of free market fundamentalism journalism's erosion of communication of truth public relations ethics of perception management; yielding self-censorship in the media entertainment media pedagogically cultivating consumerism and docility music and morality misrepresentation of resistance movements ethics of spectatorship and the transformation of everyday ethics. Language: English
  • Marka: Unbranded
  • Kategoria: Społeczeństwo i Polityka
  • Data wydania: 2013/01/30
  • Format: Paperback
  • Język: English
  • Wydawca / Wytwórnia płytowa: Peter Lang Publishing Inc
  • Ilość stron: 207
  • Wykonawca:
  • Identyfikator Fruugo: 437107150-916033622
  • ISBN: 9781433113666

Dostawa i zwroty

Wysyłka w ciągu 6 dni

  • STANDARD: 26,49 zł - Dostawa między śr. 03 grudnia 2025–pon. 08 grudnia 2025

Wysyłka z Wielka Brytania

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów