Theory of Fun for Game Design

209,00 zł
+ 21,49 zł wysyłka

Theory of Fun for Game Design

  • Marka: Unbranded
Sprzedawca:

Theory of Fun for Game Design

  • Marka: Unbranded

209,00 zł

Tylko 5 zostało w magazynie
+ 21,49 zł wysyłka
Sprzedawca:

209,00 zł

Tylko 5 zostało w magazynie
+ 21,49 zł wysyłka

Akceptujemy następujące metody płatności

Opis

Stan: Brand NewFormat: Oprawa miękka - Wydawca: OReilly Media - Wydawca Data: 2013-12-17 - Strony: 300 - Wymiary: 23,4 x 18,8 x 1,5 cm - Kategoria: Informatyka i Internet, PC i gry wideo, Sztuka i projektowanie,
  • Marka: Unbranded
  • Kategoria: Komputery i Internet
  • Data wydania: 2013-12-17
  • Format: Oprawa miękka
  • Autor: Koster, Raph
  • Język: Angielski
  • Rozmiar: 23,4 x 18,8 x 1,5 cm
  • Długość: Strony: 300
  • Wydawca / Wytwórnia płytowa: OReilly Media
  • Identyfikator Fruugo: 28668001-60976086
  • ISBN: 9781449363215

Dostawa i zwroty

Wysyłka w ciągu 7 dni

  • STANDARD: 21,49 zł - Dostawa między czw. 27 listopada 2025–pon. 08 grudnia 2025

Wysyłka z Wielka Brytania

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów