Theory of Fun for Game Design
- Marka: Unbranded
Theory of Fun for Game Design
- Marka: Unbranded
Akceptujemy następujące metody płatności
Opis
- Marka: Unbranded
- Kategoria: Komputery i Internet
-
Data wydania: 2013-12-17
-
Format: Oprawa miękka
-
Autor: Koster, Raph
-
Język: Angielski
-
Rozmiar: 23,4 x 18,8 x 1,5 cm
-
Długość: Strony: 300
-
Wydawca / Wytwórnia płytowa: OReilly Media
- Identyfikator Fruugo: 28668001-60976086
- ISBN: 9781449363215
Dostawa i zwroty
Wysyłka w ciągu 7 dni
-
STANDARD: 21,49 zł - Dostawa między czw. 27 listopada 2025–pon. 08 grudnia 2025
Wysyłka z Wielka Brytania
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów