Opis
Auto Rev Limiter Racing Power Builder Zestaw miotacza ognia Ogranicznik obrotów zapłonu Launch Control Zestawy kontrolera ognia do TOYOTA NISSAN SUBARU MITSUBISHI MAZDA Cechy: 1. Odcina zapłon po uderzeniu w ogranicznik obrotów2. Nie stosuje się cięcia paliwa, dlatego podczas wyrzucania paliwa ze spalin mogą pojawić się płomienie.3. Cięcie iginicji jest preferowane w stosunku do cięcia paliwem. Ograniczenie paliwa, stosowane w wielu standardowych pojazdach, grozi uszkodzeniem silników o wysokich osiągach przy wysokich obrotach.4. Zapłon jest stosowany w F1, WRC i innych formach sportów motorowych.5. Powinien być instalowany wyłącznie przez doświadczonego mechanika.6. Wyścigowy ogranicznik obrotów nadaje się do szerokiej gamy pojazdów. Opis Nowy typ produktu, B do praktycznie wszystkich pojazdów 4-cylindrowych, 6-cylindrowych i wyposażonych w silnik obrotowy. Element został zaprojektowany tak, aby zapobiec nadmiernemu przesuwaniu się poprzez odcięcie zapłonu, a tym samym wytwarzanie otwartego płomienia w układzie wydechowym. Należy pamiętać, że płomień nie będzie wytwarzany w pojazdach nadal korzystających z katalizatora oraz w pojazdach z tłumikiem z rynku wtórnego na końcu tłumika. Pasuje do: Nissan CA18, SR18, CG13/10DE, SR20, RB20, RB25, RB26, VQ20/25/30, VG30, wszystkie turbo i N/A. dla SUBARU EJ20, wszystkie silniki dla MITUBUSHI 4G63, 4G93, 4G92, 6A12, 6A13, 6G72, dla MAZDA 13B, 13B-REW, B6-ZE, TURBO i N/A, 13BT dla toyota 4AGE, 4AGZE, 4AFE, 2EET, 4EFTE, 3SGTE, 1ZZFE, 2ZZFE, 1GGTE, IJZGTE, 2jzgte, 7MGT Wiele innych samochodów nie znajduje się na liście, może być szeroko tuningowany dla wielu samochodów. Jeśli lubisz tuning, możesz spróbować. Ale pamiętaj o profesjonalnej instalacji Posiadamy własną fabrykę, zapraszamy do negocjacji zakupów hurtowych 7) Teraz wszyscy jesteście połączeni. Sprawdź, czy przewody są prawidłowo podłączone do ECU. Włóż wtyczkę z powrotem do ECU. Podłącz ponownie akumulator. Włącz zapłon i sprawdź, czy nie ma zapachów/dymu itp. (najgorszy scenariusz). Jeśli samochód odpala dobrze, jeśli nie odpala, musisz wymienić zielony i żółty przewód. Wymień wszystkie panele wykończeniowe. Zarówno Rev 1, jak i Rev 2 powinny znajdować się w pozycji 0 obrotów samochodu i powinny wyłączać się przy 2500 obr./min z hamulcem ręcznym w górę lub w dół. Zmień ustawienie na Rev 1 na 2 i spróbuj ponownie. Z hamulcem ręcznym powinien obracać się do 2500 obr./min, a teraz powinien wynosić 3500 obr./min. Rev 2 może być używany jako kontrola startu. Dostosuj Rev 1 i Rev 2 do wymaganych ustawień, korzystając z poniższej tabeli. Większość ograniczników to ograniczniki typu B. Oznacza to, że zmienna wartość graniczna wynosi: 0 25001 30002 35003 40004 45005 50006 55007 60008 65009 70007500B 8000C 8500D 9000E 95 00F 10000REV1 to normalna granica obrotów, REV2 to wartość graniczna, gdy hamulec ręczny/przełącznik jest włączony. Wzmocnienie ustawia częstotliwość i długość cięcia. Im niższa liczba, tym szybsze cięcie. Np. 1 = bababeba F = BANG!! ...... HUK!!! ...... Jeśli ustawisz wzmocnienie na 0, ogranicznik nie będzie działał. Zgłoszono potencjalne problemy z użytkownikami Power FC. W niektórych przypadkach okablowanie uziemiające może wymagać kontroli...
-
Identyfikator Fruugo:
281559246-626357459
-
EAN:
6919310449604