The Meaning of Branded Objects: Why Some Things Matter More Than Others

89,00 zł
+ 90,99 zł wysyłka

The Meaning of Branded Objects: Why Some Things Matter More Than Others

Sprzedawca:

The Meaning of Branded Objects: Why Some Things Matter More Than Others

89,00 zł

Oszczędzasz 10,00 zł (10%)

Sugerowana cena detaliczna

99,00 zł
W magazynie
+ 90,99 zł wysyłka

Polityka zwrotów w ciągu 14 dni

Sprzedawca:

89,00 zł

Oszczędzasz 10,00 zł (10%)

Sugerowana cena detaliczna

99,00 zł
W magazynie
+ 90,99 zł wysyłka

Polityka zwrotów w ciągu 14 dni

Metody płatności:

Opis

The Meaning of Branded Objects: Why Some Things Matter More Than Others

The Meaning of Branded Objects by Dr. Tom Guarriello explores how everyday objects gain significance through branding examining the psychology emotion and cultural impact behind brand identity and consumer connection.
  • Identyfikator Fruugo: 434382389-911589870
  • ISBN: 9780760395196

Dostawa i zwroty

Wysyłka w ciągu 6 dni

  • STANDARD: 90,99 zł - Dostawa między czw. 08 stycznia 2026–śr. 28 stycznia 2026

Wysyłka z Wielka Brytania

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów