Understanding Consumer Decision Making: The Means end Approach To Marketing and Advertising Strategy
+ 155,49 zł wysyłka
Understanding Consumer Decision Making: The Means end Approach To Marketing and Advertising Strategy
- Marka: Taylor & Francis Inc
Understanding Consumer Decision Making: The Means end Approach To Marketing and Advertising Strategy
- Marka: Taylor & Francis Inc
Oszczędzasz 175,00 zł (16%)
Sugerowana cena detaliczna
Polityka zwrotów w ciągu 14 dni
Oszczędzasz 175,00 zł (16%)
Sugerowana cena detaliczna
Polityka zwrotów w ciągu 14 dni
Metody płatności:
Opis
Understanding Consumer Decision Making: The Means end Approach To Marketing and Advertising Strategy
- Marka: Taylor & Francis Inc
- Kategoria: Biznes, Finanse i Prawo
-
Data wydania: 2022-01-24
-
Format: Hardback
-
Autor: Thomas J. Reynolds
-
Język: English
-
Wydawca / Wytwórnia płytowa: Taylor & Francis Inc
-
Ilość stron: 466
- Identyfikator Fruugo: 434385372-911592866
- ISBN: 9780805817300
Dostawa i zwroty
Wysyłka w ciągu 6 dni
-
STANDARD: 155,49 zł - Dostawa między pon. 12 stycznia 2026–pt. 30 stycznia 2026
Wysyłka z Wielka Brytania
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów