Understanding Consumer Decision Making: The Means end Approach To Marketing and Advertising Strategy

874,00 zł
+ 155,49 zł wysyłka

Understanding Consumer Decision Making: The Means end Approach To Marketing and Advertising Strategy

Sprzedawca:

Understanding Consumer Decision Making: The Means end Approach To Marketing and Advertising Strategy

874,00 zł

Oszczędzasz 175,00 zł (16%)

Sugerowana cena detaliczna

1 049,00 zł
Tylko 1 zostało w magazynie
+ 155,49 zł wysyłka

Polityka zwrotów w ciągu 14 dni

Sprzedawca:

874,00 zł

Oszczędzasz 175,00 zł (16%)

Sugerowana cena detaliczna

1 049,00 zł
Tylko 1 zostało w magazynie
+ 155,49 zł wysyłka

Polityka zwrotów w ciągu 14 dni

Metody płatności:

Opis

Understanding Consumer Decision Making: The Means end Approach To Marketing and Advertising Strategy

This edited volume will help business and academic researchers understand the means-end approach to understanding consumers. This is a qualitative marketing research method to gain customer insight into decision making.
  • Marka: Taylor & Francis Inc
  • Kategoria: Biznes, Finanse i Prawo
  • Data wydania: 2022-01-24
  • Format: Hardback
  • Autor: Thomas J. Reynolds
  • Język: English
  • Wydawca / Wytwórnia płytowa: Taylor & Francis Inc
  • Ilość stron: 466
  • Identyfikator Fruugo: 434385372-911592866
  • ISBN: 9780805817300

Dostawa i zwroty

Wysyłka w ciągu 6 dni

  • STANDARD: 155,49 zł - Dostawa między pon. 12 stycznia 2026–pt. 30 stycznia 2026

Wysyłka z Wielka Brytania

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów