Opis
Maple V Programming Guide
1. Wprowadzenie. - 1. 1 Pierwsze kroki. - 1. 2 Podstawowe konstrukcje programistyczne. - 1. 3 Podstawowe struktury danych. - 1. 4 Obliczenia za pomocą wzorów. - 2. Podstawy. - 2. 1 Zasady oceny. - 2. 2 Procedury zagnieżdżone. - 2. 3 typy. - 2. 4 Wybór struktury danych: Połączone wykresy. - 2. 5 Pamiętaj o tabelach. - 2. 6 Wniosek. - 3. Zaawansowane programowanie. - 3. 1 Procedury, które procedury powrotu. - 3. 2 Gdy zmienne lokalne opuszczają dom. - 3. 3 Interaktywne wprowadzanie. - 3. 4 Przedłużanie klonu. - 3. 5 Pisanie własnych pakietów. - 3. 6 Wniosek. - 4. Język klonu. - 4. 1 Elementy językowe. - 4. 2 znaki ucieczki. - 4. 3 Oświadczenia. - 4. 4 Wyrażenia. - 4. 5 użytecznych konstrukcji pętlowych. - 4. 6 Zastępstwo. - 4. 7 Wniosek. - 5. Procedury. - 5. 1 Definicje procedur. - 5. 2 Przekazywanie parametrów. - 5. 3 Zmienne lokalne i globalne. - 5. 4 Opcje procedury i pole opisu. - 5. 5 Wartość zwracana przez procedurę. - 5. 6 Obiekt procedury. - 5. 7 Eksploracje. - 5. 8 Wniosek. - 6. Debugowanie programów Maple. - 6. 1 Przykład samouczka. - 6. 2 Wywoływanie debugera. - 6. 3 Badanie i zmiana stanu systemu. - 6. 4 Kontrolowanie wykonania. - 6. 5 Ograniczenia. - 7. Programowanie numeryczne w Maple. - 7. 1 Podstawy evalf. - 7. 2 sprzętowe liczby zmiennoprzecinkowe. - 7. 3 modele zmiennoprzecinkowe w Maple. - 7. 4 Rozszerzenie komendy evalf. - 7. 5 Korzystanie z pakietu Matlab. - 7. 6 Wniosek. - 8. Programowanie za pomocą Maple Graphics. - 8. 1 Podstawowe funkcje wykresu. - 8. 2 Programowanie z funkcjami biblioteki kreślenia. - 8. 3 Struktury danych wykreślania Maple. - 8. 4 Programowanie za pomocą struktur danych wykresu. - 8. 5 Programowanie za pomocą pakietu plottools. - 8. 6 Przykład: wektorowe wykresy terenowe. - 8. 7 Generowanie siatek punktów. - 8. 8 Animacja. - 8. 9 Programowanie za pomocą koloru. - 8. 10 Wniosek. - 9. Wejście i wyjście. - 9. 1 Przykład samouczka. - 9. 2 Typy plików i tryby. - 9. 3 Deskryptory plikówa nazwy plików. - 9. 4 Polecenia manipulacji plikami. - 9. 5 Polecenia wejściowe. - 9. 6 Polecenia wyjściowe. - 9. 7 Polecenia konwersji. - 9. 8 Szczegółowy przykład. - 9. 9 Uwagi dla programistów C. - 9. 10 Wniosek. Język: angielski
-
Identyfikator Fruugo:
337365393-740993890
-
ISBN:
9780387983981
Dostawa i zwroty
Wysyłka w ciągu 4 dni
Wysyłka z Wielka Brytania
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty były dostarczane w całości i zgodnie z Państwa wymaganiami. Jeśli jednak otrzymają Państwo niekompletne zamówienie, przedmioty inne niż zamówione lub istnieje inny powód, dla którego nie są Państwo zadowoleni z zamówienia, mogą Państwo zwrócić zamówienie lub dowolne produkty objęte zamówieniem i otrzymać pełny zwrot kosztów za te przedmioty. Pokaż pełną politykę zwrotów